خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

دومین همایش تکریم مقام شامخ معلم در بوشهر برگزار شد

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۵ ب.ظ

دومین همایش تکریم مقام شامخ معلم در بوشهر برگزار شد

%d8%af%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%aa%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%a7%d9%85%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d8%af


گروه اندیشه: دومین همایش تکریم مقام شامخ معلم به نمایندگی از مردم توسط نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات شهدای امور تربیتی کانون امام خمینی(ره) شهر بوشهر برگزار شد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آئینی به مناسبت هفته بزرگداشت معلم نمونه شهرستانی و استانی که به همت عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی و با حضور مصطفی سالاری، استاندار بوشهر، حیدر بحرانی، رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر، حبیب فکوری، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان بوشهر و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

در این مراسم حسین فیروزی، از شاعران و هنرمندان بوشهری، شعرهایی را در وصف مقام معلم قرائت کرد و سپس گروه سرود عاشقان ولایت دبیرستان دخترانه رضوان بوشهر سرودی را به مناسبت روز معلم اجرا کردند.

%d8%af%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%aa%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%a7%d9%85%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d8%af

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار کرد: توجه کردن به مقام معلم، توجه به جایگاه طلایه‌داران تعلیم و تربیت و جلب عنایت مردم و مسئولان با کار سخت و دشوار و با افتخار معلمی است.

وی با بیان اینکه معلمی شغل بسیار پرمسئولیت و ارزشمندی است، گفت: تعلیم و تربیت مهم‌ترین موضوع در علم هستی است و قدر معلم را جز خداوند و اولیای الهی، کسی نمی‌داند. هر پیشرفت و توسعه‌ای ناشی از کوشش و تلاش معلمان است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی در انتقاد به برخی از مسئولان، عنوان کرد: در روز معلم و هفته معلم نباید خود معلمان جلسه بگیرند و از خود قدردانی کنند، بلکه تقدیر از معلمان یک وظیفه عمومی است. جامعه انسانی به‌ویژه جامعه اسلامی نمی‌تواند بدون معلم اهدافش را دنبال کند، معلمی که در مسیر فعالیت و تلاش‌شان به امر تعلیم و تربیت باشد.

عضو کمیسیون انژری مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئولان در هر رده‌ای مسئول هستند که دغدغه فرهنگیان را کم کنند و انگیزه آنان را برای خدمت صادقانه بیشتر کنند. کاستی‌ها و نقص‌هایی که در زندگی فرهنگیان است، هیچ‌گاه آنان را از وظیفه‌شان باز نداشته است و مدیران باید کمک کنند که ضعف‌های قشر فرهنگیان جبران شود.

جمیری در پایان سخنان خود بیان کرد: دشمنان اسلام دسیسه‌های فرهنگی را مهم‌ترین راهکار برای مقابله و رسیدن به اهدافشان در دستور کار قرار داده‌اند و معلمان در خط مقدم این جبهه قرار دارند، مسئولان باید به‌صورت مادی و معنوی معلمان را تقویت کنند.

یادآور می‌شود، در پایان همایش از 83 معلم نمونه برگزیده شهرستانی و استانی و برخی از پیشکسوتان فرهنگی با اعطای جوایز و لوح تقدیر به رسم یادبود تجلیل شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی