خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

جمیری تأکید کرد؛

فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی به شیوه تخصصی و جهادی مدیریت شود

%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c-%d9%88-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b4%db%8c%d9%88%d9%87-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%88-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%88%d8%af


گروه فعالیت‌‌های قرآنی: نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی در آئین بازدید از مجتمع فرهنگی - قرآنی شهرستان گناوه گفت: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی باید به شیوه تخصصی و جهادی مدیریت شود.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی در آئین بازدید از مجتمع فرهنگی ــ قرآنی شهرستان گناوه، وجود مجموعه‌ای فرهنگی و قرآنی با چنین ظرفیتی را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: در ابتدا از دست‌اندرکاران و هیئت مؤسس مجتمع قرآنی این شهرستان که زمینه فعالیت‌ها در حوزه قرآن و عترت را ایجاد کرده‌‌اند تشکر می‌کنم و باید همه توان خود را در راه فراگیری علوم دینی و قرآنی به‌منظور استفاده جوانان، خانواده‌ها و سایر اقشار جامعه به‌کار گرفت و از ظرفیت‌های موجود بهره کافی را برد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را باید به صورت و شیوه تخصصی و جهادی مدیریت کرد، ادامه داد: باید در مراکز مختلف به‌ویژه مراکز فرهنگی و قرآنی به فعالیت‌هایی که منجر به انس عمومی با قرآن می‌شود توجه بیشتری کنیم که در این راستا همه مردم و مسئولان باید با وحدت و برنامه‌ریزی هماهنگ زیر نظر شورای عالی قرآنی استان بوشهر به وظایف‌شان به‌خوبی عمل کنند.

وی با بیان اینکه گام برداشتن در راه قرآن و عترت برای هر فرد یک افتخار عظیم محسوب می‌شود و نمره اعمال احسن دنیوی همه انسان‌ها به دست خدا است، بیان کرد: پیگیری‌ها و تلاش خود را در راستای حل مسائل و مشکلات را با رایحه‌زنی و جلسات مؤثر و تصمیم‌ساز با مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی دنبال کرده‌ام و همچنان انجام خواهم داد و در راه خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار، انقلابی و فرهنگ‌دوست کوتاهی نخواهم کرد.

%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c-%d9%88-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b4%db%8c%d9%88%d9%87-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%88-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%88%d8%af

جمیری در پایان درباره حل مشکلات مجتمع فرهنگی و قرآنی گناوه، گفت: در آینده نزدیک نشستی را با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر و مسئولان نهادهای متولی جهت این مجتمع برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا مسائل و مشکلات بررسی شود و با وجود اینکه این مجموعه شهرستانی حدود 450 نفر عضو دارد و فعالیت‌هایی از جمله روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، تدبیر در قرآن کریم، تفسیر و سبک زندگی اسلامی – ایرانی برای خانواده‌ها در آن انجام می پذیرد، قطعا برای ما هم از موارد مهم قلمداد می‌شود و با توجه به حضور تخصصی و ویژه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در استان بوشهر که از زیر مجموعه‌های جهاد دانشگاهی است، باید گزارشات این حجم فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت را به مرکز اطلاع‌رسانی قرآنی ارائه کنید تا سراسر کشور با فعالیت‌های این مجتمع فرهنگی و قرآنی بندر گناوه آشنا بشوند و بهره مفید را ببرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی