خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

عبدالکریم جمیری:

بسیج یک الگوی مبارز و مجاهد ‌علیه داعش ‌است

%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac-%db%8c%da%a9-%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d9%88-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d9%87%d8%af-%e2%80%8c%d8%b9%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b9%d8%b4-%e2%80%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه اجتماعی: منتخب مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس ‌در تجمع بزرگ «مدافعان حرم» شهر چغادک گفت: بسیج یک الگوی مبارز و مجاهد ‌علیه داعش مستکبر است.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، عبدالکریم جمیری، عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی در مراسمی که با عنوان تجمع بزرگ «مدافعان حرم» شب گذشته، سوم آذرماه در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهر چغادک برگزار شد، با بیان اینکه بالاترین بهره از حیات دنیوی سبک شهادت است، اظهار کرد: هیچ چیزی بهتر از شهادت که بالاترین ثمره دنیا و آخرت است نیست و شهدا بدون حساب وارد بهشت می‌شوند و بسیجیان ما از مصادیق بارز این دسته از افرادی بودند که در میدان وارد معامله با خدا شدند و برخی از آنان در میدان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و نتیجه خاص خود را دریافت کردند و برخی نیز در راه و مسیر خود ماندند و ادامه‌دهنده راه ‌شهیدان دوران دفاع مقدس ‌هستند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرانی موفق هستند که تفکر بسیجی داشته باشند، افزود: هر کس به دور از این تفکر باشد نمی تواند خدمت مناسبی داشته باشد؛ کسی‌که دارای تفکر بسیجی باشد حاضر است حیات و هستی خود را بدهد و بسیجی بودن و این تفکر را داشتن برای هر انسانی یک توفیق الهی است و جوانان امروز ما به مراتب از جوانان دیروز مصمم‌تر در میدان حضور دارند.

وی ادامه داد: این نظام آنقدر قدرتمند است که آمریکایی ها برای مبارزه با داعش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ما اجازه می گیرند. این قدرت با اتکا بر این نیروهای الهی است.

جمیری اظهار کرد: تفکر بسیجی، تفکری است که انسان برای دین خود حاضر به گذشتن از همه چیز خود است و اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مبارزه علیه استکبار به یک الگو تبدیل شده و دیکتاتورها سقوط کردند، به‌واسطه درس گرفتن از بسیجیان دیروز و امروز ما و نیز از مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیجیان امروز به‌عنوان الگو و نمونه مبارزه علیه استکبار هستند و استکبار می‌داند که بسیج چه قدرتی دارد و به همین دلیل است که از بسیج و بسیجیان می‌ترسد.

منتخب مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی در پایان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند«در نبود بسیج ننگی به پیشانی این ملت شکل پیدا می‌کرد»، اظهار کرد: این بسیجیان بودند که به کمک نیروهای نظامی آمدند و جنگ را به نفع نظام پیش بردند و بسیجی بودن تنها به معنای افراد مخلص اسلحه بدست در میدان جنگ نیست، بلکه امروز بسیج در لباس های مختلف می تواند ظاهر شود و نظام ما با این تفکر شکل پیدا کرده و با همین تفکر مانده است و به همین دلیل است که رهبر ما می‌فرماید «من یک انقلابی ام» یعنی اهل معامله نیستم و به تکلیفم عمل می کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی