خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

مسئولان فرامین مقام معظم رهبری را فراموش نکنند

بی تفاوتی بعضی ادارات دولتی در بوشهر درهتک حرمت به رسول رحمت(ص)+تصاویر

گام نیوز: چندی پیش از سوی نشریه فرانسوی، شاهد توهین و هتک حرمت به ساحت حضرت محمد رسول رحمت (ص) بودیم و متاسفانه سیمای تبلیغی و پیام رسانی در جلوی بعضی از ادارات و ارگانهای دولتی استان بوشهر در خاموشی کامل به سر می برد.

به گزارش "گام نیوز"، چندی پیش از سوی نشریه فرانسوی، شاهد توهین و هتک حرمت به رسول رحمت (ص) بودیم اما متاسفانه سیمای تبلیغی و پیام رسانی در جلوی بعضی از ادارات و ارگانهای دولتی استان بوشهر در خاموشی کامل به سر می برند.
 

البته از ادارات فرهنگی و متولی بصیرت افزایی و نشر اندیشه های ناب اسلامی و مروجان الگو سبک زندگی دینی در جامعه انتظار می رود که در این حرکت و فتنه بین المللی که توسط ایادی استکبار و نشریه کشور فرانسه رخ داده است، بهترین تدبیر امیدوارانه را در سطح استان بوشهر ارائه کنند.

 
سایر کشورها در پی هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت حضرت محمد (ص) رسول رحمت و مهربانی را محکوم کردند و در کشور عزیزمان ایران نیز شاهد اجتماعات عظیم مردمی و تشکل ها و اصناف بودیم، که جا دارد از جایگاه رسانه از این حرکت افراد انقلابی و مردم متدین و مدافعان خاندان رسول الله تشکر و قدردانی نمود.
 
 
ولی متاسفانه جای این محکومیت ها در تبلیغات سیمای شهری و در جلوی درب ادارات، سازمان ها، برخی از دانشگاه ها و ارگان های اجرایی متولی «فرهنگ و هنر» خالی از یک پوستر و یا بنر پیام رسان در این راستا بود و در استان ولایتمدار بوشهر که نماد شجاعت و مجاهدت و حماسه و ایستادگی همه جانبه در مقابل استعمار انگلیس و ایادی استکبار است، در این ایام، انتظار نمی رفت «خاموشی»، سراسر سیمای ادارات متولی دین و فرهنگ در عرصه اجرا و برنامه ریزی را فرا گیرد.
 
 
از مجامع علمی دانشگاهی و دانشجویی و همچنین تشکل های فرهنگی و اجتماعی وابسته به اداره کل ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری و فرماندارهای و استانداری و سایر ادارات تصمیم گیر و برنامه ساز همانند صدا و سیمای مرکز بوشهر انتظارات فراوان و بیشتری می رود که در صحنه های حماسی و بصیرتی در جهت آگاه سازی مردم نقش آفرینی کنند. ناگفته نماند در این بین برخی از مکان ها همچون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سرپرستی بنیاد تعاون سپاه استان بوشهر در این امر به خوبی به وظیفه فرهنگی خود عمل کردند و با نصب بنرهایی در جلوی درب ورودی، خود را به عنوان الگویی برای سایرین معرفی کردند.
 
 
در پایان لازم به ذکر است، این مطلب به همراه گزارش تصویری، تلنگری به همه خدمتگزاران مردم جامعه در ادارات فرهنگی، دینی و اجرایی است، که فرامین آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را که بارها بر فتنه های بین المللی در آینده نزدیک تاکیدات فراوانی داشتند را فراموش نکنند و می بایست مسئولان ارشد دولتی در استان بوشهر با روشنگری و برنامه ریزی هدفمند به سوی توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی - ایرانی گام بردارند و بدانند که «فرهنگ، پایه علمی و اساس هر فن و تخصص است» و این مهم را همیشه در صدر شاخصه های کاری خود قرار دهند.
 
در ادامه این گزارش، تصاویر مربوطه قابل ملاحظه است
 
 

 

 
برخی مکان های پیشتاز در عرصه فرهنگ
 
  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی