خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

خبر محکومیت فرانسه در بوشهر

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ

آیت الله صفایی بوشهری؛

سیاست مداران استکبار به دنبال اسلام هراسی هستند

%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%da%a9%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%87%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af

گروه سیاسی: امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه اسلام واقعی در قرآن کریم است، گفت: سیاست‌مداران کشورهای استکباری انواع اسلام شامل اسلام خشن، اسلام تروریستی، اسلام با اندیشه‌های اروپایی و اسلام آمریکایی ایجاد کردند تا به اهداف خود که اسلام هراسی است دست یابند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر روز گذشته،  سوم بهمن ماه، در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر جایگاه خاتم‌الانبیا محمد مصطفی(ص) در بین دیگر انبیا الهی را تشریح کرد و اظهار کرد: شان و منزلت رسول گرامی اسلام(ص) در بین دیگر انبیا مانند خورشید به ستارگان است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه پیامبراعظم(ص) برای نجات و سعادت بشری دو کار بسیار مهم در برنامه داشت، تصریح کرد: رسول خدا برای نجات بشریت از سقوط به باتلاق انحراف و انحطاط و هدایت انسان به سمت کمالات و فضائل عالیه انسانی مبعوث شد.

مردم متدین بوشهر توهین به پیامبر اعظم(ص) را محکوم می کنند
وی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) در فرانسه تاکید کرد:  امروزابوجهل‌ها و ابولهب‌ها به شکل مدرن در اروپا که تصور می‌کنند مهد آزادی هستند به پیامبر رحمت توهین می‌کنند که این اقدام ضد بشری و ضداخلاقی مردم متدین بوشهر محکوم می‌کنند.

سیاست مداران استکبار به دنبال اسلام هراسی هستند

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به پیام رهبر معظر انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: معظم‌له دراین پیام جوانان این کشورها را به شناخت اسلام ناب محمدی(ص) و اسلامی که دشمنان دین رسول خدا طراحی کرده‌اند توصیه کردند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اسلام واقعی در قرآن کریم است، گفت: سیاست‌مداران کشورهای استکباری انواع اسلام شامل اسلام خشن، اسلام تروریستی، اسلام با اندیشه‌های اروپایی و اسلام آمریکایی ایجاد کردند تا به اهداف خود که اسلام هراسی است دست یابند.

وی با بیان اینکه جریات اخیر علیه اسلام با توطئه جهان سلطه ایجاد شده گفت: آنان قصد دارند جوانانی که گرایش به اسلام دارند با ایجاد اسلام هراسی از گسترش اسلام جلوگیری کنند.

فتنه عظیم بین المللی در راه است

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فتنه عظیم بین‌المللی در راه است، خاطرنشان کرد: هدف از این فتنه بین‌المللی الگوی تمام نمای اسلام و خاتم‌الانبیا است.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر با بیان اینکه طرح اسلام هراسی و رسول خدا ستیزی در دستور کار دشمنان اسلام است، افزود: با وعده الهی بزودی اسلام تمام جهان را می‌گیرد و این بشارت الهی است.

مسئولان دیپلماسی در رفتار خود تجدید نظر کنند

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با اشاره به اینکه رفتارهای دیپلماسی کشورمان با این چنین کشورها تغییر کند، ابراز کرد: به مسئولان دیپلماسی کشور توصیه می‌شود  با توجه به وجود ماهیت این کشورها، در رفتار با این مسئولان منحرف تجدید نظر شود.

وی با محکوم کردن جنایات حمله رژیم صهیونیستی به سوریه افزود: به شهادت رسیدن رزمندگان حزب‌الله و سرداران محکوم می‌کنیم و به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که اگر این اعمال ادامه یابد با رزمندگان اسلام روبه‌رو هستید.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مسائل کشور یمن مربوط به خودشان است، گفت: مسائل یمن به مردم یمن ارتباط دارد و باید خودشان  تصمیم‌گیری کنند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر گفت: انتظار می‌رفت مصوبات بسیار موثرتری برای مردم استان بوشهر اجرایی شود و امید است مسئولان استان بوشهر در عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر پیگیری‌های لازم داشته باشند.

مهمترین مشکل مردم استان، اشتغال است

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکل و دغدغه مردم استان اشتغال است، تاکید کرد: استان بوشهر که پایتخت انرژی کشور و دارای صنایع مهم در حوزه‌های مختلف است نباید درآن بیکار باشد و نرخ بیکاری استان بوشهر مانند دیگر استان‌هایی است که اصلا امکاناتی استان بوشهر ندارند و این زیبنده این استان نیست.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه دو نیروگان اتمی دیگر در استان بوشهر ساخته می‌شود، اظهار کرد: برای این دو نیروگاه 10 هزار نفر نیرو طراحی شده که باید تمام نیروهای آن از استان بوشهر باشد و برای این مهم باید از هم اکنون جوانان استان با دانش‌های مورد نیاز این نیروگاهها آشنا  کنند.

وجود 1300 کلاس در حال تخریبی در بوشهر

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر وجود یک‌هزار و 300 کلاس در حال تخریب در استان بوشهر را یکی دیگر از مشکلات مردم استان دانست و گفت: باید  دولت، وزارت نفت و تمامی مراکز دست به دست هم دهند تا این مشکل حل شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم استان بوشهر از داشت پارک تفریحی استاندارد بی بهره هستند، تاکید کرد: اکنون بچه‌های این استان از داشتن پارک استاندارد بهره مند نیستند.

5 کیلومتر کوچه خاکی در بوشهر یک معضل است

امام جمعه بوشهر در پایان گفت: وجود 5 کیلومتر کوچه خاکی در مرکز استان بوشهر یک معضل است که نیاز به توجه جدی دارد چراکه این استان در همه عرصه‌ها درآمدزا است و جایز نیست این همه مشکلات در این استان وجود داشته باشد و باید به پارک و سالن ورزشی ویژه بانوان توجه ویژه شود و بارها به مسئولان استانی و کشوری در باره مشکلات بانوان و جوانان مذاکره شده است که باید مسئولان همت کنند و ای مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند.



جمعه سوم بهمن ماه؛

ندای «لبیک یا رسول الله» بوشهری ها در محکومیت نشریه فرانسوی طنین انداز شد

%d9%86%d8%af%d8%a7%db%8c-%c2%ab%d9%84%d8%a8%db%8c%da%a9-%db%8c%d8%a7-%d8%b1%d8%b3%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87%c2%bb-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%da%a9%d9%88%d9%85%db%8c%d8%aa-%d9%86%d8%b4%d8%b1%db%8c%d9%87-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%88%db%8c-%d8%b7%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%af

گروه اجتماعی: در پی هتک حرمت صورت گرفته به ساحت مقدس پیامبر اسلام از سوی نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» راهپیمایی اعتراض‌آمیزی در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، در آئین راهپیمایی «فدائیان پیامبر اعظم» آیت الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر و مردم ولایتمدار بوشهر پس از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور از مسیر مصلای امام خمینی(ره) تا میدان قدس این شهر را با شعار «لبیک یا رسول الله» پیمودند.

حضور مسئولین و مردم اعم از نوجوان، جوان و بزرگسال، مرد و زن در راهپیمایی به چشم می خورد و مردم متدین و نمازگزار بوشهری با در دست داشتن پوسترهایی با نوشته «فداک یا رسول الله» و «فدائیان پیامبر اعظم» اقدام پلید نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

فریاد «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا رسول الله»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»،»، «من عاشق محمدم»، «ای امت محمد به پا خیز، پیرو دین احمد با پا خیز»، «ما همه عمار توییم خامنه ای»، «اسلام پیروز است، اسرائیل نابود است»، «ما امت» و «ما امت محمدیم، فدائیان احمدیم» از دیگر شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.

در این بین حضور کودکان نیز از دیگر نکات جالب توجه در این راهپیمایی بود که با در دست داشتن پوسترهایی فریاد «لبیک یا رسول الله» سر می دادند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه ای در محکومیت هتک حرمت به ساحت حضرت محمد(ص) توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرائت شد.


  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی