خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت الله صفایی بوشهری؛

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی برای تحول در نظام جهانی است

%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%db%8c%da%a9-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%87%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه اجتماعی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در نشست با کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب الهی برای تحول در نظام جهانی و ایجاد یک تمدن نوین اسلامی در ایران، سرزمین‌های اسلامی و جهان عنوان کرد.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، نشست کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امروز،  دوشنبه ششم بهمن ماه، با امام جمعه بوشهر با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم توسط ابراهیم کامران آغاز شد و سپس حامد فکوری خبرنگار خبرگزاری ایکنا، شعری حماسی با عنوان « فدائیان لشکر رسول الله» قرائت نمود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر در نشست با کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک پدیده ساده تاریخی نیست بلکه یک تحول اسلامی و یک انقلاب شکوهمند برای تغییرات و تحولات جدی ملی و فراملی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی برای تحول در نظام جهانی و ایجاد یک تمدن نوین اسلامی در ایران، سرزمین‌های اسلامی و جهان است و بدین خاطر است که مقام معظم رهبری می فرمایند جهان در آستانه تحول عظیمی است و این تحول عظیم تاریخی جهان، یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران است.


طلوع مجدد خورشید اسلام آغازگر حرکت های دینی بر علیه سلطه طلبان غرب شد

وی بیان کرد: در شرایطی که فقط اندیشه های لیبرال دموکراسی و مارکسیستی در جهان حاکم بود انقلاب ایران به عنوان معجزه تاریخ معاصر ظهور کرد و انقلاب اسلامی ایران با آمدنش همه محاسبات دنیای غرب را برهم زد و با طلوع مجدد خورشید اسلام، بیداری اسلامی، عدالت اجتماعی و حرکت های دینی آغاز و زمینه شکست اندیشه های سلطه طلبانه غرب فراهم شد.


توهین به پیامبر اسلام بیانگر اوج ضعف و سقوط جهان سلطه است

آیت الله صفایی بوشهری اظهار کرد: درمقابل انقلاب اسلامی ایران جبهه ای پرجمعیت با تکنولوژی پیشرفته و تجربه کافی درقالب تهاجم های سخت و نرم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علم و فناوری تشکیل شده است که برای نجات خود سرمایه گذاری های کلانی انجام می دهند و انقلاب اسلامی ایران همه اندیشه ها و عملیات های سلطه جویانه جهان غرب را از بین می برد به همین دلیل استکبار دست به توهین به مقدسات و پیامبر خاتم (ص) می زند و همچنین توهین به پیامبر اسلام بیانگر اوج ضعف جهان سلطه و قرار گرفتن در سراشیبی سقوط است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تصریح کرد: به همین دلیل هرقدر آرمانها و ارزشهای انقلاب در مسیر رشد و ترقی قرار گیرد شکست جهان سلطه سریعتر رقم می خورد و گرامیداشت انقلاب اسلامی بیانگر پایبندی و حمایت از اقتدار نظام را به دنبال دارد و وحدت و یکپارچگی زمینه پیشرفت انقلاب را به وجود می آورد.

نصرالله شفیعی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این آئین که با حضور دبیران کمیته های «قرآن، انجمن ها و هیئت ها و کانون های اسلامی، دانشگاهیان، بسیج، زنان، کودک و نوجوان، کارگری، روستایی و عشایری، نهاد و وزارتخانه ها، ایثارگران، دانش آموزی، تزئینات شهری، همیاری و تشکل های مردمی، اصناف، ورزش و جوانان، نیروهای مسلح، فرهنگی و هنری، مساجد» در محل دفتر امام جمعه بوشهر برگزار شد، گفت: تلاش می شود با همت مسوولان و پشتیبانی مردم آیین های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر هرچه باشکوهتر برگزار شود.


مردم محوری یکی از ویژگی های برنامه های جشن دهه فجر است

وی ادامه داد: پس از 36 سال هنوز انقلاب اسلامی ایران با شکوه، پویایی و اقتدار پیش می رود و این را مدیون رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم ولایتمدار هستیم و برنامه های دهه فجر دراستان بوشهر فراگیر است و برای اقشار مختلف مردم طراحی شده است.


برگزاری جشن انقلاب با سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی در بوشهر

نصرالله شفیعی در پایان با بیان اینکه مردم محوری از ویژگی های برنامه های دهه فجر است زیرا انقلاب ایران مردمی است و تداوم و استحکام پایه های این انقلاب نیز با حضور مردم امکان پذیر است، افزود: ستاد دهه فجر استان بوشهر متشکل از 19 کمیته اجرایی است که هر یک باید برنامه های مربوط به خود را طراحی وبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کنند و برنامه های دهه فجر روز 12بهمن با نواختن زنگ انقلاب ساعت 12:33 دقیقه در یکی از مدارس استان و برگزاری آیین ویژه این روز با سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر آغاز می شود.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی