خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

هدف اساسی آمریکا در ایران چیست؟

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ق.ظ

هدف اساسی آمریکا در ایران چیست؟

تفکری که مدتی است در میان برخی از مردم ایران رواج یافته است،مساله حمایت از آمریکایی ها می باشد.متاسفانه در اثر تبلیغات گسترده رسانه های غربی در چند سال اخیر و فعالیت نیروهای داخلی غربزده در کشور،موجب شده است که عده ای از مردم ایران اینگونه پندارند که هدف آمریکایی ها در ایران، تامین منافع مردم است.


اما جنگ نظامی آمریکا علیه عراق پاسخی بود برای این عده که بدانند آمریکا به چه می اندیشد.آمریکایی ها با وعده های دروغین خود و با شعار ایجاد دموکراسی در عراق به کشتار زنان و کودکان عراقی دست زده اند.من به شما عرض می کنم؛ آمریکایی ها به جز تامین منافع خود به چیز دیگری نمی اندیشند.


این ها(آمریکایی ها) کسانی هستند که گندم شان را در دریا می ریزند اما به آفریقایی ها نمی دهند.تنها به این خاطر که قیمت گندم سقوط نکند.در واقع این ها در راه کسب منافع خود دست به هر کاری می زنند.آیا این ها به فکر منافع دیگران هستند؟!! آیا این معقول است؟!! ایجاد دموکراسی و مبارزه با تروریسم با کشتن مردم بی گناه؟؟!!!


اگر هدف از حمله نظامی آمریکا نابودی سلاح های شیمیایی عراق(در صورت وجود) است،این سوال پیش می آید که مگر اسرائیل از سلاح های شیمیایی و اتمی بهره نمی برد؟! اگر هدف آمریکا برکناری صدام است،این سوال به وجود می آید مگر زمانی دست آمریکا و صدام در یک کاسه نبود؟ مگر همین آمریکایی ها نبودند که در زمان جنگ ایران و عراق با تمام قدرت از صدام حمایت کردند و سلاح های مختلفی از جمله سلاح های شیمیایی را (به اعتراف خود) به عراق واگذار کردند؟!! آیا حالا آمریکایی ها با حمله به عراق قصد حمایت از حقوق بشر را دارند؟!! یا دسترسی به نفت عراق که 11% ذخیره نفت جهان را تشکیل می دهد آنان را به این هجوم ضد بشری واداشته است؟


آیا با مشاهده این اعمال وحشیانه آمریکایی ها، وقت آن نرسیده است که آن معدود مردم ایران،به خصوص جوانان عزیز فریب خورده ما که به مدد آمریکا دل خوش کرده اند و آمریکا را منجی عالم بشریت می دانند!!!! به چهره حقیقی اینان و اهداف شومشان پی ببرند؟هدف اساسی آنان سلطه بر جهان و کسب منافع خود است.به چهره های مرتب و کروات زده دولت مردان آنان توجه نکنید.خدا می داند که آنان برای رسیدن به قدرت به چه جنایاتی دست زده اند.


چهره واقعی آمریکا،آن چیزی نیست که به معدودی از مردم ایران تفهیم شده است.آیا این عده به خصوص جوانان عزیز فریب خورده لحظه ای نزد خود فکر کرده اند که فرهنگ حقیقی آمریکا و حقایق موجود در جامعه آمریکا چه چیزهایی است؟آیا می دانند چه کسانی را به عنوان الگوی فرهنگی و شخصیتی برای خود پذیرفته اند؟


جامعه آمریکا جامعه ای است مبتنی بر خشونت و نمونه بارز این است که خرید و فروش اسلحه گرم در آمریکا به صورت آزاد و بدون ممانعت انجام می گیرد و نتیجه اش این می شود که ما بارها مشاهده می کنیم که نوجوانان آمریکایی (به خصوص در مدارس) دست به اقدام مسلحانه می زنند و قتل انجام می دهند.شاید جالب باشد که بدانید در جامعه آمریکا حدود 50% ازدواج ها به جدایی و طلاق می انجامد و این نشان از بی بند و باری اخلاقی و جو ناسالم جامعه آنان دارد.و شاید علت بالا رفتن آمار طلاق در ایران(13% طلاق) طی چند سال اخیر،روی آوردن جوانان ایرانی به فرهنگ آلوده آمریکایی باشد.


یکی از نابسامانی های عظیم آمریکایی ها این است که در جامعه آمریکا چیزی به نام ناسیونالیم(ملی گرایی) معنا و مفهوم ندارد.فرد گرایی در میان شهروندان آمریکایی آنقدر شدت یافته است که ملی گرایی را از میان برده است.این امر دقیقا برعکس بسیاری ملت های دیگر است.برای مثال اگر در ایران یک پیروزی ورزشی رخ دهد(مانند راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی فوتبال) مشاهده می شود که ملی گرایی و عرق ملی و وطن دوستی در میان مردم ایران نمود می یابد.فتح خرمشهر و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی و پایداری در مقابل نیروهای بیگانه از نشانه های وطن دوستی و عرق ملی است.


اما چنین مساله ای در جامعه آمریکا نامفهوم و تعریف نشده است.از این رو یکی از مهمترین اهداف آمریکا در ایران از میان بردن ناسیونالیسم و میهن دوستی ملی در میان مردم ایران است که در حال حاضر آن را به صورت انتقال فرهنگ خود به ایران دنبال می کند..اگر آنان از این راه موفق نشوند دست به اقدام نظامی خواهند زد و مطمئن باشید که آنها قصد تجزیه ایران را دارند.آمریکا از ایران متحد می ترسد.نام ایران و ایرانی لرزه بر اندام آنها می اندازد.آنان به خوبی می دانند که ایرانی مسلمان و غیور هرگز زیر بار استکبار بیگانه نمی رود.به همین علت آمریکایی ها قصد دارند نام ایران را از نقشه جغرافیای سیاسی جهان حذف کنند و با تجزیه ایران و تقسیم آن به قسمت های مختلف اهداف استکباری خود را دنبال کنند.


ما باید هوشیار باشیم.باید اهداف دشمنان را بشناسیم.من به شما عرض می کنم اگر می خواهید راه را گم نکنید و اگر می خواهید به این مملکت آسیبی نرسد،مطیع و پشتیبان ولایت فقیه باشید.


  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی