خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

در ایام دهه فجر؛

۱۰۰ محفل کرسی تلاوت قرآن در مساجد بوشهر برگزار می‌شود

%db%b1%db%b0%db%b0-%d9%85%d8%ad%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%ac%d8%af-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af


گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری ۱۰۰ محفل کرسی تلاوت آیات کلام الله نور در مساجد شهرها و روستاها با مشارکت کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد.




عبدالحسین ناصری، دبیر کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با بیان اینکه دهه فجر از مقاطع مهم و فراموش نشدنی انقلاب و مقطع رهایی از دیو استبداد و استعمار است، بیان کرد: به برکت خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر، رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور یکپارچه مردم درصحنه، انقلاب به پیروزی رسید.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری پرشور و باشکوه برنامه ها  و جشن های انقلاب را وظیفه و تکلیف همه دستگاه ها دانست و افزود: باید با شور و شعور انقلابی و دینی و پیروی از سبک زندگی اسلامی و قرآنی و تمسک به مقام پیامبر رحمت و ائمه معصومین علیهم السلام نقشی هر چند کوچک در زنده نگه داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا نماییم و اقشار تاثیرگذار بویژه جامعه قرآنی استان در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی حضوری ولایتمدارانه داشته باشند.

وی از اهداف تشکیل کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر را تجدید میثاق با آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی به نسل جوان عنوان کرد و گفت: بیش از 45 ویژه برنامه متنوع با مشارکت دستگاه های عضو و با استفاده از ظرفیت موسسات و مراکز قرآنی و خبرگزاری ایکنا در نقاط مختلف استان اجرا می شود که نقطه آغاز برنامه های دهه مبارکه فجر همایش فرهنگی و قرآنی "والفجر" است که 11 بهمن جاری در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

ناصری برگزاری 100 محفل انس با قرآن و کرسی تلاوت آیات کلام الله نور در مساجد شهرها و روستاها، بقاع متبرکه و مدارس استان، اختتامیه مسابقات تسنیم و تلاوت و تجلیل از مرتلین طرح با قرآن در رمضان و توزیع رایگان قرآن بین موسسات، مراکز و جلسات قرآنی استان را از برنامه های شاخص کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ذکر کرد.

دبیر کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر در پایان برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی و حفظ سوره مبارکه فجر، تقدیر از قاریان و پیشکسوتان قرآنی ، دیدار با خانواده های شهدای قرآنی استان و برگزاری پرشور جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت امور قرآنی را از دیگر برنامه های این کمیته در این دهه اعلام کرد.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی