خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

افتتاح نمایشگاه عکس «چشم‌هایی به رنگ انتظار» در بوشهر

%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%c2%ab%da%86%d8%b4%d9%85%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1%c2%bb-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1


گروه هنر: نمایشگاه عکس گروهی «چشم‌هایی به رنگ انتظار» با حضور ماحوزی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندان بوشهری در قاب گالری سوره حوزه هنری افتتاح شد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، محمود صادقی، مسئول کانون فرهنگی ـ تبلیغی مصور در آئین افتتاح نمایشگاه عکس گروهی از زلزله شهر شنبه با عنوان «چشم هایی به رنگ انتظار» گفت: هدف مجموعه عکاسان هنرمند بوشهری به منظور پاسداشت از جانباختگان زلزله و کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهر شنبه، طسوج و درویشی منطقه شهرستان دشتی است.

وی افزود: نمایشگاه عکس «چشم‌هایی به رنگ انتظار» با 35 قطعه عکس از آثار منتخب عکاسان استان، از 30 فروردین‌ماه به مدت هفت روز از ساعت 19 تا 21 در گالری سوره حوزه هنری شهر بوشهر آماده بازدید علاقمندان و شهروندان هنردوست است.

%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%c2%ab%da%86%d8%b4%d9%85%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1%c2%bb-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1صادقی اضافه کرد: آثاری که در این گالری به نمایش گذاشته شده است، آوار، خسارت و آلام درد مردم، امدادرسانی و همت جهادی، صبوری و استقامت مردم دغدار و متدین مناطق زلزله‌زده را بیشتر به تصویر کشیده است.

وی با بیان اینکه اکثر آثار عکاسان سیاه و سفید در قاب گالری سوره آماده‌سازی شده است، اظهار کرد: در به تصویر کشیدن آوارو خسارت و آلام درد مردم، رنگ معنا ندارد، به همین دلیل در این نمایشگاه 35 قطعه عکس سیاه و سفید از آثار منتخب  35 عکاسان هنرمند بوشهری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این استاد هنر عکس و مستندات نمایشگاهی با اشاره به اینکه بخش دوم هدفم از این کار را معرفی هنرمندان برجسته و فعال به نسل جوان جامعه و برقراری ارتباط میان این دو نسل است، بیان کرد: عکاسی روایت مصور غیر متنی است و همیشه جاویدان است و باید استعدادها را کشف و راه آموزش را برای آنان گشود و آنان را در انتخاب بهترین‌ها راهنمایی کرد.

وی با بیان اینکه عکاسی باید به عنوان یک هنر و عامل تأثیرگذار در جهان معاصر بررسی شود، ادامه داد: همانگونه که هر زبان، دنیای جدیدی به روی انسان می‌گشاید، هر هنر نیز پنجره‌ای رو به جهان است و عکاس به عنوان هنری جدید بهترین ابزار برای بیان سریع فهم جدید بشر از هستی نقش‌آفرینی می‌کند و فهم عکاسی و به طبع آن نقد عکس می‌تواند ما را با جهان‌های متفاوتی آشنا کند به گونه‌ای که نگاه متفاوت، شاعرانه و خلاق در عکاسی می‌تواند ما را در آن واحد در سرزمین‌های زیادی وارد کرده رهایی بخش بوده و آزادی تازه‌ای به روحمان بدمد.

یادآور می‌شود، به همت انجمن عکاسان استان بوشهر، آثار عکاسان، رضا عنصرسیار، منوچهر چهله‌زاده، پرویز میزاپور، امین بحرانی، سید خلف هاشمی، هادی احمدی، مهدی شیخیانی، مجید جمشیدی، آرزو حسینی اقبال، رضا ریشهری‌نژاد، رضا بشکانی، سعید عرب‌زاده، آریادخت جهان بخشان، محمد صالحی‌نیا، حسام‌الدین انصاری، مریم شیخ سقا، فرزاد گیتی‌زاده، سیده فردوس رضوی، شهریار خان محمدی، عباس حیدری، محمود صادقی، فاطمه بهبودی، حسین حیدرپور، موسی احمدزاده، رضا ماهینی، مهرداد جشنی‌پور، سید صادق حسینی، محمود زارعی، حسن غواصان، مختار غریبی، محمد کنگانی، رسول سعادت‌نیا، مهدی جهان‌افروزیان و میلاد رفعت در نمایشگاه عکس گروهی با عنوان «چشم‌هایی به رنگ انتظار» گالری سوره حوزه هنری بوشهر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نظرات  (۱)

سلام.
ولادت حضرت زهرا و روز مادر بر شما مبارک باد...
با اشعاری در مورد حضرت زهرا و روز مادر به روزیم.

منتظر شما و نظراتتون
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی