خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

رشد فرهنگ و اقتصاد در گرو امنیت است

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ

آیت‌الله صفایی بوشهری:

رشد فرهنگ و اقتصاد در گرو امنیت است

%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d9%88-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d8%af%d8%b1-%da%af%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در دیدار با کارکنان ستاد انتظامی استان بوشهر گفت: مجموعه انتظامی استان بوشهر با اخلاق و در فضای سیاسی ولایت‌مدار است و این نعمت الهی است و رشد فرهنگ و اقتصاد در گرو امنیت است.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در دیدار با کارکنان ستاد انتظامی استان بوشهر، بعد از اقامه فریضه نماز ظهر و عصر، در ابتدای از تلاش‌ و موفقیت‌های روزافزون مجموعه نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد و گفت: از اینکه نیروی انتظامی استان بوشهر را با برنامه‌ریزی دانش‌بنیان و قدرت بالای حوزه عملیات میدانی می‌بینم شکرگزار درگاه خداوند هستم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر افزود: کسانی که بر مدار دین زندگی می‌کنند، گناه نمی‌کنند و کاری را که به آنها سپرده‌اند به بهترین وجه انجام می‌دهند این‌ها بهترین بندگان خداوند هستند و نیروی انتظامی دارای چنین کارکنان و این چنین کارهای شایسته‌ای است.

وی ادامه داد: این اخلاق در فضای پر نور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و این قدر کار شما مهم است که خداوند اجر رزمندگان امنیت را اجری بزرگ می‌شمارد. نیروی انتظامی مایه افتخار و عزت نظام؛ و مجموعه انتظامی استان بوشهر دارای محبوبیت و اقتدار ویژه‌ای است چون با اخلاق و در فضای سیاسی ولایت‌مدار است.

%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d9%88-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d8%af%d8%b1-%da%af%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: به‌دلیل موقعیت ویژه‌ای همچون همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس، همسایگی با چهار استان و شرایط ویژه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی این استان، یکی از استان‌های مهم و استراتژیک برای نظام و به‌ویژه مقام معظم رهبری است و یکی از زیرساخت‌های پیشرفت و توسعه، رشد امنیت است که یک نیروی انتظامی قوی نیاز داریم و الحمدالله در استان بوشهر این چنین است.

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به اینکه فضای امنیتی استان مایه عزت و افتخار همه است، عنوان کرد: سطح امنیت در مناطق مختلف استان همه روزه بالا می‌رود و ان‌شاءالله به عالی‌ترین سطح امنیتی کشور برسیم که این دست‌نیافتنی نیست و در این مدت دستگیری سارقان خشن و مسلح را در کوتاه‌ترین مدت داشته‌ایم که نشان‌دهنده آمادگی نیروی انتظامی است.

حیدرعباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این آئین به ارائه گزارشی در مورد عملکرد این نیرو از ابتدای سال تاکنون و برنامه‌های سال جاری پرداخت و گفت: شعار سال 93 یک شعار راهبردی است، ولی این شعار برای نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی یک فرمان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی