خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

ایران نیازمند جبهه رسانه مقاومتی در مقابل تهاجم گسترده جهان استکبار است

%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%ac%d8%a8%d9%87%d9%87-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%88%d9%85%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%ac%d9%85-%da%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%da%a9%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در دیدار با عاطفی، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: نیازمند یک دفاع مقدس رسانه‌ای در مقابل تهاجم گسترده رسانه‌ای جهان استکبار و یک جبهه رسانه مقاومتی در کشور هستیم.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر امروز سوم اردیبهشت‌ماه، در دیدار با محمود عاطفی، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است، اظهار کرد: جهان استکبار با ابزار رسانه، علیه جمهوری اسلامی ایران فعال شده و این فعالیت، روز به روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون بسیاری از شیوه‌های تهاجمی دشمن با استفاده از حوزه رسانه است، افزود: با توسعه تکنولوژی آی‌تی و رویکرد جهانی به استفاده از رسانه، این بخش تهاجم مورد توجه ویژه جهان استکبار قرار گرفته است.

آیت‌الله صفایی بوشهری در همین رابطه تأکید کرد: نیازمند یک دفاع مقدس رسانه‌ای در مقابل تهاجم گسترده رسانه‌ای جهان استکبار و یک جبهه رسانه مقاومتی در کشور هستیم که بتوانند در مقابل تهاجم گسترده رسانه‌ها، مبارزه جدی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر خبرگزاری بسیج را خط مقدم دفاع مقدس رسانه‌ای دانست و اظهار کرد: خبرگزاری بسیج با برنامه‌ریزی دانش‌بنیان، شناخت شیوه‌های عملکرد دشمن، استفاده از فرهنگ دینی و هدایت‌های مقام معظم رهبری، به‌کارگیری تجهیزات نوین رسانه‌ای، شناخت ترفندهای روانشناسانه و جامع‌شناسانه دشمن و دفاع متناسب با این عرصه و از آن طرف، تهاجم رسانه‌ای به دشمن، می‌تواند تحولی عظیم در شیوه مبارزه رسانه‌ای با جهان استکبار داشته باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه متأسفانه تاکنون حوزه فرهنگ در کشور تهدید محور بوده و همیشه در پی دفع تهدیدها بوده‌ایم، گفت: اگر حوزه فرهنگ تهدیدمحور باشد، همیشه در میدان دشمن فعال هستیم و چون دشمن می‌داند که ما سیستم دفاعی فرهنگی داریم، ما را به عرصه‌های دفاعی سرگرم می‌کند تا نتوانیم تجلی فرهنگ دینی خود را به جامعه جهانی و جامعه جوان خود داشته باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: در این زمینه ما باید دارای دو سیستم همگن و موازی که یکی، سیستم دفاع مقدس فرهنگی و دیگری سیستم ارائه تجلیات فرهنگی، دینی و اسلامی به جامعه جهانی است، باشیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به تأسیس اولین چاپخانه و روزنامه کشور در استان بوشهر، افزود: استان بوشهر از دیرباز استانی رسانه‌ای بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی