خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی‌ بوشهری:

انقلاب اسلامی ایران موجب تحولی عظیم در تاریخ بشریت شده است

%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%b9%d8%b8%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%a8%d8%b4%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه اجتماعی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در دیدار با مسئولان و اعضای حوزه اداری صاحب‌الزمان(عج)، جمعی از فرماندهان پایگاه‌های کارمندی و سرگروه‌های صالحین ادارات گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب تحولی عظیم در تاریخ بشریت شده است.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در دیدار با مسئولان و اعضای حوزه اداری صاحب‌الزمان(عج)، جمعی از فرماندهان پایگاه‌های کارمندی و سرگروه‌های صالحین ادارات ضمن تبریک اعیاد رجبیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب و نهضت عادی نیست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب برخاسته از متن اسلام برای تحولی عظیم در تاریخ بشریت است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر تصریح کرد: نقطه آغاز انقلاب اسلامی ایران، تحول اسلامی در ایران و در پرتو نور خورشید آن، بیداری اسلامی در جهان، سپس زمینه‌سازی فضای مناسب برای ظهور مهدی آل محمد(عج) است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با دو شاخصه اسلامیت و عدالت‌گستری بر مبنای حکومت فقاهی به رهبری ولی فقیه، سرفصل نوینی در تاریخ بشریت است.

%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%b9%d8%b8%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%a8%d8%b4%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به اینکه همواره در طول تاریخ جبهه دین‌ستیز وجود داشته، بیان کرد: در شرایط کنونی نیز جبهه جهان سلطه و ضد دین در مقابل انقلاب اسلامی ایران قرار دارد و طول تاریخ، هیچ‌گاه به لحاظ جغرافیایی، جمعیت و امکانات به این گستردگی نبوده است.

مقاومت در مقابل تهاجمات جهان سلطه هدف است

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هم‌اکنون عصاره جبهه ضد دین تاریخ در مقابل ایران اسلامی قرار دارد، تأکید کرد: جهت مقابله با تهاجم جبهه ضد دین، باید در جغرافیای انقلاب اسلامی، حول محور ولایت، متحد و مقاوم بوده و دارای فرهنگ مقاومت، اقتصاد مقاومتی، علم و فن‌آوری و سیاست مقاومتی باشیم.

صفایی بوشهری نگاه جهان سلطه را براندازی و نابودی انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: در مقابل این تهاجمات در گام اول باید مقاومت کنیم و از آن طرف در فرهنگ، علم و فن‌آوری، اقتصاد و سیاست پیشرفت کرده و سپس، به جهان عرضه کنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر اظهار کرد: مقاومت، توانمندی و اقتدار درونی، یک اصل است و چون بخش عظیمی از تهاجم دشمن، تهاجم نرم است و به شیوه‌های مختلف حمله می‌کند، باید نیروهای درون جغرافیایی جهان اسلام و ایران مقاوم باشند.

وی اولین بخش مقاومت را مقاومت فرهنگی عنوان و بیان کرد: اگر فرهنگ مقاوم داشته باشیم به دنبال آن در همه عرصه‌ها مقاومت می‌کنیم.

کارمندان باید دارای فرهنگ مقاومت، اسلامی و انقلابی باشند

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت طرح صالحین در مقابله با تهاجمات فرهنگی جهان سلطه، گفت: طرح صالحین در همه عرصه‌ها به طرف مقابل خود قدرت مقاومت در قبال تهاجم نرم‌ دشمن را می‌دهد و از آن طرف به هر کدام از این افراد این توانمندی را می‌دهد که نه تنها خود بلکه تعداد زیادی از افراد دیگر را هدایت کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه بخش وسیعی از منابع انسانی کشور، کارمند هستند، اظهار کرد: بخش کارمندی یکی از بخش‌های مهم نظام و کار بسیار بزرگ و پراهمیتی است.

وی اظهار کرد: باید در طرح صالحین، کارمندان را دارای یک فرهنگ مقاومت، اسلامی و انقلابی کرده و سطح آن را ارتقاء بخشیم که در این صورت قطعاً هم خود قوی می‌شوند، هم ارباب رجوع انعکاس این قدرت مقاومت فرهنگی را ملاحظه می‌کند، هم می‌توانند در خانه نقش‌آفرینی کنند و از آن طرف در سطح جامعه نیز می‌توانند محور هدایت باشند.

صفایی بوشهری در پایان یکی از اهداف تهاجم فرهنگی دشمنان، کوچک، بی‌اثر و بی‌اهمیت جلوه دادن کارهای انقلابی برای یک نظام انقلابی است، تأکید کرد: باید طرح صالحین جدی گرفته شود و در این زمینه وقت گذاشته و پرشور کار شود.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی