خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی‌ بوشهری؛

رسانه از مقولات استراتژیک و بنیادین در حوزه های مختلف مدیریتی است

%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d9%82%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c%da%a9-%d9%88-%d8%a8%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d9%88%d8%b2%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌ جمعه بوشهر در دیداربا قائم مقام و مدیران مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای کشور گفت: رسانه از مقولات استراتژیک و بنیادین در حوزه های مختلف مدیریتی است.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌ جمعه بوشهر در دیداربا قائم مقام و مدیران مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای کشور جهان کنونی را جهان رسانه دانست و با بیان اینکه رسانه هم اینک از مقولات استراتژیک و بنیادین در حوزه های مختلف مدیریتی است، اظهار کرد: رسانه به ویژه در تهاجم نرم، ابر ابزار این تهاجم است و از آن طرف، ابر ابزار دفاع نیز محسوب می‌شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: رسانه در شرایط کنونی نقش مهمی در مدیریت ملی و فراملی برای هر نظامی دارد به ویژه اگر یک نظام مورد تهدید نرم واقع شده باشد.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: دفاع مقدس فرهنگی که بخشی از دفاع مقدس نرم است با ابزار رسانه با محتوایی اصیل و مدلی کارآمد، قطعاً می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی قرار گیرد و موفق باشد و با ارائه اسلام و فرهنگ اسلامی به جامعه جهانی، نور اسلام را به تمام سرزمین ها از افق ایران اسلامی بتاباند.

بسیج رسانه، افسران ارائه فرهنگ اصیل اسلامی انقلاب به جامعه جهانی هستند

وی بیان کرد: بسیج رسانه بخاطر ویژگی های بسیج که همیشه خط مقدم جبهه بوده، خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی و افسران ارائه فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی به جامعه ملی و فراملی هستند.

اتاق فکر نخبگانی با نگاه های مقام معظم رهبری تشکیل شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه اذعان کرد: بسیج رسانه می‌تواند با تشکیل اتاق فکر نخبگانی با کارشناسی و نگاه دانش بنیانی به شناخت موضوعات، موضوع شناسی، موضوع یابی و موضوع سازی با دیدگاه و نگاه های مقام معظم رهبری و طراحی برنامه و بعد از آن تولید برنامه و محصول، نقش مهمی در عرصه نگاه کلان ولایتمداری داشته باشد.

جهت دستیابی به تولید منابع انسانی کارآمد و مدیریت جهادی تلاش شود

وی با تأکید بر اینکه نباید به رسانه نگاه مقطعی شود، بیان کرد: با گسترش دانش فنآوری اطلاعات و ارتباطات و حوزه های الکترونیک، باید به حوزه سخت افزار و نرم افزار رسانه و تولید منابع انسانی کارآمد و طراحی برنامه های دانش بینان و مدیریت جهادی، نگاه ویژه ای شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌ جمعه بوشهر افزود: باید سند چشم انداز بسیج رسانه منطبق با نگاه مقام معظم رهبری طراحی شود و با کار کارشناسی در مدل و محتوا و در یک برنامه دقیق، به اهداف مورد نظر دست یافت.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان استان ولایتمدار بوشهر را استان مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: با وحدتی که در سایه ولایت در این استان وجود دارد، الحدالله همه مسئولین و نهادها در حال خدمت هستند و یکی از مراکزی که واقعاً در راستای ولایتمداری با نگاه مقام معظم رهبری در حال خدمت است، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی