خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی‌ بوشهری تأکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی دولت در دو عرصه مهم اقتصاد و فرهنگ

%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%88-%d8%b9%d8%b1%d8%b5%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af


گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: لازم است دولت با برنامه‌ریزی در دو عرصه مهم اقتصاد و فرهنگ بر اساس نگاه مقام معظم رهبری به جامعه خدمت‌رسانی کند.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر، 31 مردادماه در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر با تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) به برخی از فضایل آن امام بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: حضرت امام جعفر صادق(ع) احیاگر اسلام ناب محمدی بودند و حضرت امام جعفر صادق(ع) بیش از چهار هزار شاگرد در مدینه و دو هزار شاگرد نیز در کوفه داشتند و در ترویج علوم مختلف به این شاگران اهتمام ویژه‌ای داشت.


خوف از خدا و پرهیز از گناه، دو ویژگی صادق آل محمد(ص) است


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه خوف از خدا و پرهیز از گناه، دو ویژگی صادق آل محمد(ص) است، افزود: با تلاش‌های بسیار زیاد حضرت امام جعفر صادق(ع) توان علمی اسلام در آن دوران به‌خوبی افزایش یافت.

وی در ادامه بیانات خود به روز صنعت دفاعی اشاره و بیان کرد: این طرح از پروژه‌های بنیادی کشور است و باید با هدایت‌های مقام معظم رهبری در این مسیر گام برداریم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت روز پزشک، اظهار کرد: پزشکی و داروسازی از علوم بسیار مهمی است که نقش بسیار مهمی در زندگی بشر دارد، در اسلام نیز به طبابت به‌خوبی توجه شده است و  خدمات بهداشت و درمان از مهم‌ترین خدماتی است که در جامعه انجام می‌شود و وزارت بهداشت باید با کاهش بیمار و بیماری‌های مختلف زمینه برای تحقق نقشه جامع سلامت را فراهم کند.

امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر به جایگاه ویژه پزشکان در اسلام اشاره کرد و ادامه داد: پزشکان باید با تکیه بر تقوای الهی در مسیر بهبود سلامت جامعه گام بردارند و باید تلاش شود شاهد کاهش بیماری‌ها در جامعه باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای بیان خدمات و عملکرد دولت و نظام است و مدیران باید اهتمام جدی به این موضوع داشته باشند و کارمندان نیز باید در خدمت به مردم کوشا بوده و تکریم ارباب‌ رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و کارمندان در انجام وظایف خود باید پرتلاش بوده و خدمت به مردم را یک افتخار بدانند و لازم است دولت با برنامه‌ریزی در دو عرصه مهم اقتصاد و فرهنگ بر اساس نگاه مقام معظم رهبری به جامعه خدمت‌رسانی کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر با اشاره به ترفندهای دشمنان برای ضربه به ایران اسلامی، بیان کرد: امروز ایران اسلامی یک قدرت جهانی شده است و با تولید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صنایع دفاعی و هدایت‌های مقام معظم رهبری به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است و اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی یک ضرورت است و دولت باید تمام تلاش خود را برای نشان دادن اقتدار و عزت ایران در عرصه بین‌المللی انجام دهد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به روز بسیج اصناف، عنوان کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها ورود خوبی داشته و منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده است و جامعه اصناف نیز از این نعمت ارزشمند بهره‌مند هستند.

امام‌جمعه بوشهر در پایان ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) کریمه اهل بیت(س) را تبریک گفت و یادآور شد: لازم است در این هفته برای برپایی جشن میلاد این روز هیئت‌های مذهبی، بانیان مساجد و قشرهای مختلف فعال شوند.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی