خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی جم منصوب شد

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی جم منصوب شد

%d8%b1%d8%a6%db%8c%d8%b3-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%ac%d9%85-%d9%85%d9%86%d8%b5%d9%88%d8%a8-%d8%b4%d8%af


گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم پروند طی آئینی با حضور امام‌جمعه و فرماندار شهرستان جم به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب شد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، عبدالله نادری، فرماندار شهرستان جم در مراسم معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، خدمات حجت‌الاسلام سادات در حوزه فرهنگ در مدت چهار ساله فعالیت ایشان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با درایت و تدبیر حجت‌الاسلام پروند شاهد ارتقای سطح فرهنگ دینی شهرستان جم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد گنجی، اما‌م‌جمعه جم نیز در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام سادات، رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی جم خواستار ادامه سیر صعودی مسیر توسعه فرهنگی شهرستان جم از طریق تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اهتمام در ترویج ارزش‌های قرآنی و آموزه‌های اسلامی شد.

حجت‌الاسلام والسلمین عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این آئین از تدوین برنامه‌های مختلف در حوزه‌های قرآنی، شبکه ارزشمند تبلیغ، ائمه جماعت و مبلغان و روحانیون مستقر در مناطق محروم خبر داد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام سیدحسین سادات، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی جم اظهار امیدواری کرد: با حضور حجت‌الاسلام هاشم پروند، رئیس جدید این اداره با تلاش‌های همکاران در سطح استان و به‌ویژه شهرستان جم شاهد توسعه فعالیت‌های دینی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان افزود: لازم می‌دانم از تلاش همکار ارزشمند و مؤمن حجت‌الاسلام سادات که با اخلاص فراوان در این مدت بیش از چهار سال در این شهرستان تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم در دوران مدیریت جدید با افزایش تعامل با امام‌جمعه، فرمانداری و سایر نهادهای شهرستانی و بهره‌گیری از کارشناسان مجرب حوزه دین زمینه اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های قرآنی، فرهنگی، مذهبی و پژوهشی حوزه دین فراهم شود و شاهد گسترش مطلوب و چشمگیر فعالیت‌های دینی در شهرستان باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان این آئین، با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدحسین سادات، رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی جم، حجت‌الاسلام هاشم پروند که کارشناس فرق و مذاهب اداره تبلیغات اسلامی بندر کنگان و یک دوره ریاست اداره تبلیغات اسلامی جم را در کارنامه خود عهده‌دار بوده است، به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی