خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

عزاداران بوشهری ندای«لبیک یا حسین» سر دادند

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۱ ب.ظ

در اربعین حسینی؛

عزاداران بوشهری ندای«لبیک یا حسین» سر دادند

%d8%b9%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c-%d9%86%d8%af%d8%a7%db%8c%c2%ab%d9%84%d8%a8%db%8c%da%a9-%db%8c%d8%a7-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%c2%bb-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%86%d8%af


گروه اجتماعی: مردم متدین و هیئت های عزادار و زنجیرزنی بوشهر در سالروز سوگواری اربعین حسینی به عنوان کاروان حماسه پیاده روی مدافعان حرم اهل بیت (ع) ندای«لبیک یا حسین» سر دادند.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر،همزمان با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مردم خادم خاندان رسول خدا (ص) در این شهر با راه اندازی دسته های زنجیرزنی و سینه زنی به عزاداری پرداختند و حضور هیئت حضرت ابوالفضل (ع) افغانی های شیعه مقیم بوشهر از جلوه های این شور و شعور حماسی بود که گرمی خاصی به مراسم پیاده روی مدافعان حرم اهل بیت (ع) داده بود.


این مسیر پیاده روی که در جوار آبهای نیلگون خلیج فارس از میدان سردار شهید رئیسعلی دلواری به سمت کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سالروز سوگواری اربعین حسینی با حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر، مصطفی سالاری، استاندار، عبدالرضا مطاف، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد، مردم عزادار ندای«لبیک یا حسین» سر دادند و سپس زیارت اربعین توسط یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارات قرائت شد.


در پایان مراسم حماسه پیاده روی مدافعان حرم اهل بیت (ع) در سالروز سوگواری اربعین حسینی نماز ظهر اربعین حسینی به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری با حضور سیل عاشقان امامت و ولایت در کارگاه محل ساخت ضریح خیمه‌گاه قمر بنی هاشم(ع) اقامه گردید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی