خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

مجمع اساتید قرآنی در بوشهر آغاز به‌کار کرد

%d9%85%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%aa%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%da%a9%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af


گروه فعالیت‌های قرآنی: به همت دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی و با حضور تعدادی از اساتید و صاحبنظران قرآنی استان مجمع اساتید قرآنی استان بوشهر آغاز به‌کار کرد.




عبدالحسین ناصری، مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ‌در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: ‌به همت دارالقرآن و با حضور تعدادی از اساتید و صاحب‌نظران قرآنی استان مجمع اساتید قرآنی استان بوشهر کار خود را رسماً آغاز کرد و سیاست‌های سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی کشور جهت تشکیل این مجامع اساتید قرآنی در استان‌ها به‌منظور هم‌افزایی افکار و استفاده از ظرفیت و توان فکری اساتید، پیشکسوتان، صاحبنظران و فعالان قرآنی استان‌ها تشکیل شده و راه‌اندازی آن در استان می تواند موجبات رونق فعالیت‌های قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان را فراهم کند.


لزوم توسعه و تحقق آموزه‌های قرآنی مطابق با چشم‌انداز در بوشهر
مسئول دارالقرآن اداره‌‌‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر محور و مرکز ثقل فعالیت‌های قرآنی استان را اداره‌کل تبلیغات اسلامی ذکر کرد و افزود: اگر‌چه تعدادی از دستگاه‌ها در طول سال و به‌صورت مقطعی حجمی از فعالیت‌های قرآنی را در برنامه‌های خود می‌گنجانند، اما دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مطابق با برنامه‌ها و چشم‌انداز مشخص به‌دنبال رشد و توسعه و تحقق آموزه‌های قرآنی در استان است و در طول سال بیش از ۴۰ عنوان فعالیت قرآنی در سطوح مختلف طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

این فعال قرآنی در پایان یادآور شد: جلسات در این مجمع به‌صورت هفتگی با حضور سیدمحمد جعفری، سیداسدالله حسینی، سیدغلامحسن نساوند، عبدالله محبوبی و عباس هاشمی از اساتید و صاحبنظران برجسته استان پیرامون توسعه کمی و کیفی جلسات مجمع، تشکیل کمیته داوران، ارتقا سطح داوران استان و تمهیدات لازم جهت برگزاری مرحله استانی مسابقات تسنیم و تلاوت در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی