خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

امام‌جمعه موقت بوشهر؛

پیام جریان عاشورا ریشه در رسالت خاتم انبیاء(ص) دارد

%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%a1(%d8%b5)-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af


گروه سیاسی: حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر گفت: پیام جریان عاشورا ریشه در رسالت خاتم انبیاء(ص) دارد.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدغلامرضا هاشمی، امام‌جمعه موقت بوشهر 28 آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر با بیان اینکه اولین پیام این پیاده روی قدرت مردم مسلمان و اسلام را نشان داد که منجر به آشنایی افکار عمومی جهان با ماهیت ظلم ستیزی حضرت ابا عبدالله حسین(ع) شد، اظهار کرد: اربعین امسال و جلوه گیری اربعین گویای این حقیقت است که عاشورا سرآغاز جریانی است که هرگز وقفه و ایستایی ندارد و جریان عاشورا که ریشه در رسالت خاتم انبیاء و انبیاء الهی و ریشه در جریان غدیر و فریاد های مظلومانه صدیقه طاهره حضرت زهراء (س) دارد که این پیام اربعین بود.


پیام اربعین ولایتمداری و وحدت جهانی مسلمانان بود

امام‌جمعه موقت بوشهر افزود: تکرار شکوهمند اربعین از جمله راهکارهای ورود انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت آیت الله  امام خامنه ای به مباحث مهم و راهبردی آینده منطقه و جهان با رویکرد آماده سازی زمینه های ظهور و وحدت جهانی مسلمانان دارد و این پیام اربعین امسال بود و اربعین امسال نشان داد که تازه شروع کار است.

وی در ادامه بیان کرد: این گردهمایی باعت شگفتی جهانیان و نشان دهنده شور حسینی بود که توانست حدود 20 میلیون جمعیت را در یک نقطه از دنیا با آن اوضاع امنیتی خاص و ناامنی های عراق در طی 3 تا 4 روز جمع کند که همه جهان را به تعجب وا داشت و اربعین امسال پیام روشنی به تکفیری ها بود که باید بدانند جنایاتشان کوچکترین تاثیری بر دل و قلب شیعیان جهان  نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه این شکوه و عظمت  در اربعین سه رکن ارزشمند داشت  اضافه کردند: این جریان  نشان دهنده رابطه حسنه دولت ها و مرجعیت عراق و ایران و مشاوره های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران به دولت عراق بوده است.


وقف یک سنت حسنه الهی و صدقه جاریه است

وی با گرامیداشت 29 آذر بعنوان روز وقف و آغاز هفته وقف اظهار کرد: وقف یک سنت حسنه الهی و صدقه جاریه است واگر فردی موقوفاتی در این دنیا داشته باشد بعد از مرگ نیز ثواب آن را خواهد برد و فرهنگ وقف را در شرایط کنونی که کشور ما نیاز به اقتصاد مقاومتی دارد را یکی  از راههای تقویت و تجلی اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه موقت بوشهر با تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) تاکید کرد: عزادارن حسینی در این ایام با شور درمحافل اهل بیت (ع)و در روز 28 ماه صفر با شرکت در زیارت رسول اکرم(ص) حضور گسترده ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام هاشمی در پایان با گرامیداشت میلاد حضرت مسیح(ع) در روز پنجشنبه چهارم دی امسال بیان کرد: حضرت مسیح با عظمت و طرفدار مظلومان و عدل الهی بوده است ولی هم اینک کسانی که پیرو مسیح هستند بزرگترین جنایات را در دنیا در حق بشریت روا می دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی