خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

رزمجو خبر داد؛

اعزام سه هزار زائر در قالب 17 کاروان به اردوهای راهیان نور دریایی خلیج فارس

%d8%a7%d8%b9%d8%b2%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d9%87-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-17-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%af%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3


گروه اجتماعی: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در ایام راهیان نور دریایی خلیج فارس ما بیش از 3 هزار زائر در قالب 17 کاروان را به جزیره استراتژیک خارگ اعزام و ترابری کردیم.






علی رزمجو، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه تقدیر از دست‌اندرکاران ترابری زائرین راهیان دریایی خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس از بیست وپنجم اسفند تا دوازدهم فروردین در قالب 17 کاروان برگزار شد و سه هزار و 648 نفر از 12 استان کشور در این اردو حضور داشتند.


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت نامناسب بودن وضع دریا نتوانستیم شش مرحله از کاروان راهیان نور را به خارگ ببریم اما راوی با حضور در شناور اعضای کاروان را با گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان در حوزه خلیج فارس آشنا کرد.


راهیان نور یک برنامه ارزشمند فرهنگی در سطح کشور است


وی اضافه کرد شرکت‌کنندگان در اردوی راهیان نور دریایی علاوه بر حضور در جزیره خارگ، از موزه سردار شهید رئیس‌علی دلواری و مرکز اطلاع‌رسانی نیروگاه اتمی هم بازدید کردند.


بازدید زائران از موزه شهید دلواری و نیروگاه اتمی بوشهر


رزمجو تصریح کرد: راهیان نور یکی از برنامه‌های ارزشمند فرهنگی در سطح کشور است که ما اهمیت آن را از سفرهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای به عنوان شخص اول نظام جمهوری اسلامی در مناطق عملیاتی جنوب به خوبی درک می‌کنیم.


راهیان نور مؤثرترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید


وی یکی از مؤثرترین راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آتی را برنامه فرهنگی راهیان نور خواند و افزود: سپاه در خلق این حماسه فرهنگی و انتقال تجربیات رزمندگان دفاع مقدس جلودار بود و نقش بسزایی داشت.


انجام مأموریت راهیان نور لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است


سردار رزمجو با اشاره به نام‌گذاری شعار سال خاطرنشان کرد: سپاه با عزم ملی و مدیریت جهادی، 35 سال است که دارد به نظام و ملت ایران اسلامی خدمت می‌کند و همه ساله با روحیه ایثار و از خودگذشتگی در ایامی که آحاد مردم درگیر سفرهای نوروزی و دید و بازدید بستگان هستند، اردوهای راهیان نور را با اشتیاق وصف‌ناپذیری برگزار می‌کند.


نقش کلیدی خانواده‌های پاسداران در راستای تحقق رسالت


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: انجام مأموریت راهیان نور با این حجم بالا نشان از روحیه جهادی داشته و ما پاسداران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


وی در پایان به نقش کلیدی و حساس خانواده‌های پاسداران نیز اشاره کرد و افزود: اگر نمی‌بود حمایت‌های بی‌دریغ این خانواده‌ها شاید مأموریت‌های مجموعه سپاه با مشکل مواجه می‌شد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی