خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

روابط عمومی نماد حیات یک جامعه فرهنگی و اسلامی است

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ

آیت‌‌الله صفایی بوشهری:

روابط عمومی نماد حیات یک جامعه فرهنگی و اسلامی است



گروه اجتماعی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در نشست با مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: روابط عمومی حلقه واسط یک مجموعه با دیگر مجموعه‌های اجتماع است و نماد حیات یک جامعه دینی، فرهنگی و اسلامی محسوب می‌شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در نشست با مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی هم موضوع‌ساز و هم موضوع‌شناس است، اظهار کرد:  روابط عمومی حلقه واسط یک مجموعه با دیگر مجموعه‌های اجتماع است و نماد حیات یک جامعه دینی، فرهنگی و اسلامی محسوب می‌شود.


وظیفه آحاد جامعه دفاع مقدس از نظام و ولایت فقیه است


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان با اشاره به اینکه کار بسیار مهم و بزرگی برعهده روابط عمومی‌هاست، تصریح کرد: ما اکنون با تهاجم فرهنگی دشمن روبه‌رو هستیم و روابط عمومی‌ها به اشکال گوناگون می‌توانند نقش بی‌بدیل خود را برای مقابله و شکست دشمن ایفا کنند.


روابط عمومی حلقه واسط جامعه دینی، فرهنگی و اسلامی است


وی وظیفه آحاد جامعه را دفاع مقدس از نظام و ولایت دانست و گفت: استان بوشهر نماد ولایت‌مداری در کشور است و باید این مهم از طریق فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و اجتماعی شناسانده شود.


تهاجم و نقش دفاعی رسانه‌ها موجب شکست دشمن می‌شود


صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم استان بوشهر با هویت درخشان دینی و فرهنگی مردمان بزرگی هستند، تصریح کرد: نخستین حکومت ولایی در طول تاریج دراستان بوشهر تشکیل شده که این خود استان بوشهر را نماد ولایت‌مداری معرفی می‌کند.


اخلاق‌مداری و توجه به سیره اهل بیت(ع) یک فرهنگ است


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر انعکاس پیشرفت‌ها، توسعه‌ها و درخشش‌ها را وظیفه و رسالت ذاتی مهم روابط عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در اجرای سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و سیاسی سازمان‌ها و ادارات لازم است بر اساس سند چشم‌انداز توسعه استان، برنامه خود را اجرایی کنند.


استان بوشهر نماد ولایت‌مداری در کشور است


امام‌جمعه بوشهر روابط عمومی را چشم، گوش و زبان یک مجموعه دانست و گفت: اخلاق‌مداری و توجه به سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید به عنوان یک فرهنگ در دستور کار روابط عمومی قرار بگیرد.


تکلیف رسالتی روابط عمومی‌ها؛ انعکاس پیشرفت‌ها و درخشش‌ها


کریم جعفری، مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز در این دیدار با بیان اینکه روابط‌ عمومی‌ها مجموعه تأثیرگذار در جامعه هستند، تصریح کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه روابط عمومی، انجمن روابط عمومی‌ها امسال تشکیل می‌شود.


نقش روابط عمومی‌ها در بحث تکریم ارباب رجوع مؤثر است


مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر از برپایی آموزش‌ ویژه روابط عمومی‌ها خبر داد و گفت: امسال برای رشد فرهنگی و رسانه‌ای روابط عمومی‌ها کلاس‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.


روابط عمومی‌ها جایگاه مطالبه‌گری برای مردم است


وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در جامعه نقش مهم و تأثیرگذاری دارند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با داشتن فن ارتباطی قوی و تخصصی می‌توانند تعامل خوب و سه‌جانبه‌ای با مردم، کارکنان ادارات و سازمان‌ها و مدیران دستگاه‌ها داشته باشند.


برپایی آموزش‌ ویژه به‌منظور رشد فرهنگی روابط عمومی‌ها


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان معین مردم می‌توانند در بحث تکریم ارباب رجوع نقش مؤثری ایفا کنند، تصریح کرد: عضو پیونددهنده بین مردم، کارکنان سازمان‌ها و مدیران دستگاه‌‌ها روابط عمومی‌ها هستند که باید به این مهم توجه ویژه شود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر بر توجه ویژه به روابط عمومی‌ها به ویژه روابط عمومی فرمانداری‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گرفته شود و نباید موضوع روابط عمومی‌ها تنها تبلیغات بدانند.


صدور کارت خبرنگاری ویژه روابط عمومی‌ها ادارات


جعفری بر شناساندن جایگاه واقعی روابط عمومی‌ها تأکید و اظهار کرد: باید به نحو مطلوب و بهتری جایگاه روابط عمومی‌ها تعریف شود و مردم را با جایگاه آن‌ها آشنا کنیم تا مردم بهتر بتوانند مطالبات خود را از این جایگاه دنبال کنند.


وی با بیان اینکه امسال آموزش روابط عمومی‌ها در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: امسال کارگاه آموزش روابط عمومی‌ها از اردیبهشت آغاز می‌شود و سه هفته این کلاس‌ها برگزار می‌شود.


باید تجارب پیشبردی را تبدیل به فرصت کنیم


مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهربا بیان اینکه صدور کارت خبرنگاری ویژه روابط عمومی‌ها منوط به گذراندن دورهای آموزشی دانست و تأکید کرد: پایان دوره آموزشی شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره می‌شوند.


جعفری با تأکید بر اینکه شغل روابط عمومی‌ کاری همراه با ذوق و ابتکار است، اذعان کرد: باید مدیران روابط عمومی تجارب خود را با هم در میان بگذارند و فرصت را برای تبدیل پیشبرد امور و اطلاع‌رسانی مناسب فراهم کنند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی