خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

محیط زیست و منابع الهی نقشی اساسی در حیات انسان دارند

%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%87%db%8c-%d9%86%d9%82%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%af

گروه اندیشه: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در دیدار با مسئولان ستادی محیط زیست بوشهر گفت: محیط زیست و منابع الهی، فضای زیستی و زندگی انسان است و نقشی اساسی در حیات انسان دارند.





به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در دیدار با مدیرکل و مسئولان ستادی سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر، اظهار کرد: محیط زیست و منابع الهی، فضای زیستی و زندگی انسان است و نقشی اساسی در حیات انسان دارد.


تهدید زیست جاندارن و انسان با چالش در منظومه محیط زیست


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر با اشاره به اینکه محیط زیست دارای یک ترکیب و منظومه بسیار دقیق زیستی است، بیان کرد: اگر این منظومه دقیق دچار چالش شود قطعاً شرایط زیست جانداران به هم می‌خورد که یکی از این جانداران، انسان است.


تدوین سند چشم‌انداز افق 1404 محیط زیست در استان بوشهر


صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مدیریت محیط زیست برای بشر لازم است، افزود: با جهانی شدن جغرافیای جمعیتی و صنعتی شدن گسترده جهان، محیط زیست و تخریب آن نیز جهانی می‌شود بنابراین حفظ محیط زیست نیازمند یک نهضت جهانی است.


حفظ محیط زیست نیازمند یک نهضت جهانی است


وی اضافه کرد: به دلیل اینکه درآمد جهان سلطه از صنعت است هم اینک هشت کشور صنعتی اول جهان، به عنوان هشت کشور اول تخریب محیط زیست به شمار می‌آیند.


تلاش فوق‌العاده‌ برای حفظ جغرافیای ملی و حفاظت محیط زیست


صفایی بوشهری در ادامه گفت: باید جهت حفاظت محیط زیست ملی و منطقه‌ای کوشش فوق‌العاده‌ای شود که گذشته از اینکه جغرافیای ملی دچار تخریب محیط زیست نشود بلکه اگر تخریبی از جهان به سمت ایران آید بتوانیم آن را مدیریت و جبران کنیم.


هشت کشور صنعتی اول جهان سلطه در خطر تخریب محیط زیست


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر خواستار شد: با ایجاد همایش‌های دانش بنیان و کرسی‌های نظریه‌پردازی و دعوت از شخصیت‌های ممتاز در این عرصه، سند چشم‌انداز و نقشه جامع محیط زیست استان بوشهر در افق 1404 تدوین، طراحی و تنظیم شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی