خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

خط قرمز سپاه پاسداران ولایت فقیه است

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ

فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر مطرح کرد؛

خط قرمز سپاه پاسداران ولایت فقیه است


%d8%ae%d8%b7-%d9%82%d8%b1%d9%85%d8%b2-%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%81%d9%82%db%8c%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه سیاسی: فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در آئین صبحگاه نیروی مقاومت بسیج گفت: خط قرمز سپاه پاسداران ولایت فقیه، قانون‌مداری و دفاع از آرمان‌های نظام و ارزش‌های اسلامی است.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، عبدالرضا دشتی، فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر امروز، 31 فروردین‌ماه در آئین صبحگاه نیروی مقاومت بسیج با بیان اینکه چشم همه مظلومان، مسلمانان و شیعیان عالم به نظام مقدس ایران اسلامی و سپاه است، گفت: چراکه سپاه در حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی پیشتاز است و خط قرمز سپاه پاسداران ولایت فقیه، قانون مداری و دفاع از آرمان‌های نظام و ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود: از میان برداشتن دیکتاتوری شاهکاری بس دشوار بود، اما سخت‌تر از آن نگه‌داشتن انقلاب و انتقال آن به آیندگان است و این از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه است، باید از ظرفیت و توانایی سپاه و بسیج برای پیشبرد اهداف متعالی نظام نهایت استفاده را کرد چراکه اگر چنین نشود در ادامه راه دچار مشکلات سهمگینی می‌شویم.

دشتی با اشاره به این‌که ایران در عرصه بین‌الملل از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و باید قدر آن را دانست، بیان کرد: رهبری، مجلس، وجود نیروهای متعهد و مسئول در جامعه، گسترش منطقه نفوذ ما در جامعه بین‌الملل از نقاط قوت ایران اسلامی است.


حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهیده راه ولایت است


حجت‌الاسلام محمود رمضانی، نماینده ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر نیز در این آئین اظهار کرد: اگر ما بخواهیم در عرصه‌های مختلف نمونه و الگویی داشته باشیم و آن الگو محور باشد باید ائمه اطهار و حضرت فاطمه(س) را انتخاب کنیم و رفتار و سکنات پیامبر اکرم(ص) با این بانوی بزرگوار نشان می‌دهد که اگر زنان و مردان زندگی حضرت فاطمه(س) را سرلوحه اعمال خود قرار دهند در زندگی اجتماعی متضرر نخواهند شد.

وی با بیان این‌که حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهیده راه ولایت است، عنوان کرد: دفاع از حریم ولایت بهترین درس زندگی آن حضرت به جامعه بشری است و زنان برای حضور سیاسی و اجتماعی خود در جامعه باید از فاطمه(س) درس بگیرند و این را به آیندگان منتقل کنند و هرکس بخواهد در عرصه‌های مختلف اجتماعی، دنیایی و اخروی نجات یابد، باید حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی