خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی‌ بوشهری:

جهان سلطه با تهاجم فرهنگی در اندیشه نابودی ایران است


%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%ac%d9%85-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%86%d8%a7%d8%a8%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه اندیشه: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در دیدار با طلاب بانوی مدارس علمیه و مداحان گفت: جهان سلطه با تهاجم فرهنگی در اندیشه نابودی ایران است.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در دیدار با طلاب بانوی مدارس علمیه و مداحان استان که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن که در مصلای شهر بوشهر برگزار شد، از تلاش‌ها و کوشش‌های همه بانوان طلبه و مداح که در خدمت نظام اسلامی و اهل بیت(ع) هستند، صمیمانه تشکر کرد و گفت: حضرت زهرا(س) قبل از آدم و حوا، در عالم نور وجود داشته‌اند و همان‌طور که پیامبر اسلام(ص) فرمودند، «اگر پیامبر اکرم(ص) نبودند، جهان خلق نمی‌شد، اگر مولا علی(ع) نبودند، پیامبر(ص) خلق نمی‌شدند و اگر وجود مبارک فاطمه(س) نبودند، هیچ چیز خلق نمی‌شد».

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با تأکید بر اینکه عالم وجود، مدیون حضرت زهرا(س) است، اظهار کرد: این برنامه‌ها، سادات، ائمه عصمت و طهارت(ع)، امام زمان(عج)، امام راحل(ره)، امام خامنه‌ای، کتاب‌هایی که نوشته می‌شود، حجاب زن، عفت، اخلاق، مادری، تربیت، دانش، علم، همسرداری، همه فضائل زنان که بی‌شمار است و کل وجود زمین و آسمان، همگی میوه‌های این شجره طیبه و تجلی وجود مبارک حضرت زهرا(س) است بدین خاطر است که عالم وجود، مدیون حضرت زهرا(س) است.

جبهه دفاع مقدس فرهنگی در استان بوشهر تشکیل شود

امام‌جمعه بوشهر بیان کرد: جهان سلطه با تهاجم فرهنگی در اندیشه نابودی ایران است و به دنبال این است که هویت و شخصیت جامعه انقلابی و اسلامی ایران را در هم بشکند و قطار جامعه‌مان را در ریلی بگذارد که ایستگاهش نابودی، شکست ارزش‌های اسلامی، ملی است.

%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%ac%d9%85-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%86%d8%a7%d8%a8%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aaصفایی بوشهری در ادامه افزود: باید جبهه دفاع مقدس فرهنگی را در مقابل تهاجم فرهنگی تشکیل داد و با نگاه و تدابیر مقام معظم رهبری با مدیریت جهادی و عزم ملی وارد صحنه شد.

وی با اشاره به نقش مراکز حوزه علمیه، بیان کرد: در مدیریت جهادی بعد از کار کارشناسی و سند چشم‌انداز باید نقشه عملی طراحی کرد و بعد مدیریت جهادی کرد.

امام‌جمعه بوشهر در تذکر به بعضی از مسئولان گفت: نگاه نکنیم که چقدر از جهت حقوقی و ساعتی وظیفه داریم، باید ببینیم که در مقابل اسلام، به اندازه جان وظیفه داریم بکوشیم و در جامعه حضور داشته باشیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه با تبیین مدیریت جهادی، اضافه کرد: مدیریت جهادی به معنی کار به اندازه حقوق و زمان و برنامه اداری نیست، مدیریت جهادی یعنی کار به اندازه جان! تمام مردم ایران باید وارد صحنه شوند، نه فقط مراکز فرهنگی اما مرکز اصلی، نهادهای فرهنگی ما، به ویژه مراکز حوزه علمیه و مداحان هستند، نقش بسیار پررنگی دارند.

صفایی بوشهری وظیفه بانوان را خطیر و مهم برشمرد و افزود: چون بانوان یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند، جهان سلطه هجوم به بانوان را هدف اصلی خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: اگر اسلام و تشیع در این مقطع زمانی شکست بخورد، دیگر اسلام و تشیع وجود نخواهند داشت و همان کارهایی که نظام سلطه با فلسطین اشغالی کرده، با ایران اسلامی خواهد کرد.

اما‌م‌جمعه بوشهر ادامه داد: باید تمامی نیروهای فرهنگی ما کنار جوانان، دختران، مدارس، مجالس و ... باشند و همت بسیار ویژه در عرصه تبلیغ داشته باشند.

حضرت زهرا(س) نمونه بارز دفاع از ولایت است

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر اظهار کرد: اکنون بیش از 5000 مرکز دیداری و شنیداری علیه جمهوری اسلامی و تشیع فعالیت دارند و همه دنبال تخریب هویت و شخصیت اسلامی مردم ایران هستند، اینجاست که ما باید حضور داشته باشیم و از ایران اسلامی دفاع کنیم و حضرت زهرا(س) نمونه بارز این دفاع است که بعد از رسول خدا(ص) با جان خود از حریم ولایت و اسلام دفاع کرد و در این راه جان داد.

صفایی بوشهری در مورد وظایف مدیران گفت: مدیران ما باید فاطمی مدیریت کنند و نباید تحت فشار، دست از ارزش‌های دینی و اسلامی خود بردارند، بر همان صراطی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، گام بردارند و تخطی از آن صراط، حرام است و اگر تخطی کنند، آرمان‌ها و ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها تبدیل می‌شوند.

ما مواجه با فتنه بزرگ بین‌المللی هستیم

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با اشاره به فتنه بزرگ بین‌المللی اظهار کرد: جهان سلطه به دنبال فتنه بزرگ بین‌المللی علیه جهان اسلام است و مسئولان باید به هوش باشند و با تمام توان ذیل فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، بایستند.

وی افزود: یکی از فتنه‌ها، تهاجم فرهنگی است و شعار امسال هم بر همین مبنا انتخاب شده که مسئولان موظف هستند فرهنگ اسلامی، انقلابی و مقاومتی را طراحی کنند و در قالب عزم ملی و مدیریت جهادی، فرهنگ و اقتصاد ایران را در مقابل این تهاجم، پیروز و سربلند کنند.

صفایی بوشهری در پایان بیان کرد: حوزه‌های علمیه ایران، به‌ویژه حوزه‌های علمیه بوشهر و مداحان، با تمام وجود در کنار ولایت هستند و از حریم آن دفاع می‌کنند و این مبنای کار ماست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی