خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

اعزام 7200 بوشهری با 161 اتوبوس به مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب

%d8%a7%d8%b9%d8%b2%d8%a7%d9%85-7200-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-161-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%ad%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d9%86%db%8c%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8


گروه سیاسی: معاون امنیتی ـ سیاسی استاندار بوشهر از اعزام هفت هزار و 245 نفر زائر بوشهری با 161 دستگاه اتوبوس به مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) خبر داد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، محمدحسن پرآور، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهردر نشست هماهنگی برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد امام خمینی(ره)  که با حضور اعضا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سالن کوثر برگزار شد، با بیان اینکه امام(ره) اسوه و موجب بیداری تمامی مردم جهان شد، اظهار کرد: شاید بخشی از اقدامات ما برای این روز اداری بوده اما بیشتر اقدامات ما قلبی، عشقی و علاقه ذاتی است که به امام راحل داریم.

وی با بیان اینکه دغدغه اعزام کاروان هر ساله وجود دارد، تصریح کرد: دغدغه حضور در مراسم اما طی 25 سال گذشته همواره همراه ما بوده و روح امام در این سال ها به داد ما رسیده است.

پرآور با بیان اینکه کاروان استان ولایت‌مدار بوشهر نباید از سایر استان‌ها کمتر باشد، ادامه داد: این حرکت یک مانور سیاسی در دنیا بوده و کمبودهای ما باعث نمی‌شود که نیروهای کمتری را به مراسم اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه مراسم را در دو بخش برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: بخش اول در استان برگزار شده که همه مراسم 14 و 15 خرداد و در کنارش آزاد سازی خرمشهر بوده و متولی‌اش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

پرآور تصریح کرد: مسئولیت برگزاری مراسم‌ برعهده  شورای هماهنگی و تبلیغات بوده و کمیته‌‌ امنیتی که مسئولیت کاروان از اعزام تا بازگشت را برعهده دارد، به عهده نهادهای مربوطه است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهر با بیان اینکه 161 دستگاه اتوبوس برای اعزام نیاز است، ادامه داد: کمیته پشتیبانی با برنامه‌ریزی کاری کند که تأمین اعتبار شده و با کمک گرفتن از بخش خصوصی و مردم بتوانیم مشکل را حل کرده و حضور پررنگی همانند پارسال در مراسم سالگرد امام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم حاضرند با هزینه خودشان  کاروان را همراهی کنند، اظهار کرد: فضا را به گونه‌ای فراهم کنید که کار اعزام بخش مردمی‌اش همانطور که از نامش برمی‌آید برگزار شده و سازمان‌های مردم نهاد به این موضوع روی بیاورند.

پرآور با بیان اینکه سالاری، استاندار بوشهر بر برگزاری مراسم با عزت و سربلندی و سلامت کامل تأکید دارد، افزود: حضور بانوان به عنوان قشر تأثیرگذار در جامعه می‌تواند همگام با آقایان مراسم را به بهترین نحو رهبری کند.

وی با بیان اینکه امسال باید در اجرای برنامه‌های درون استانی نوآوری داشته باشیم، افزود: یکنواختی باعث می‌شود مردم از این مراسم بهره کافی نگرفته و ما باید برنامه‌های مناسبی در این زمینه ارائه دهیم چرا که مردم حضور خود را به عنوان تکلیف انجام می‌دهند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهر با بیان اینکه همایش‌ها باید در تبیین اندیشه‌های امام باشد، ادامه داد: باید همایش‌هایی برگزار شود که پاسخگوی جوانان در خصوص امام راحل و تفکرات ایشان بوده و بقیه برنامه‌ها نیز از جمله عزاداری، سیاهپوش کردن شهر و.. برعهده فرمانداران، شهرداران و امامان جمعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید در این زمینه برنامه‌های متنوعی برای نسل چهارم تدوین کند، بیان کرد: برای این دو روز چند کمیته در نظر گرفته و هر کدام از سازمان‌ها را در این نهادها قرار داده تا همه چیز منظم تر پیش رود.

پرآور ادامه داد: سپاه امام صادق(ع) مسئولیت اعزام از صفر تا 100 را به‌صورت متمرکز برعهده گرفته و کمیته پیشتیبانی را معاونت عمرانی استانداری هدایت می‌کند.

سرهنگ عباس درویشی، مسئول اعزام بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این نشست، از اعزام هفت هزار 245 نفر به این مراسم خبر داد و گفت: از این تعداد سه هزار 700 نفر بانوان خواهند بود و مابقی از تمام اقشار استان بوشهر به مراسم ارتحال اعزام خواهند شد.

وی افزود: در سپاه امام صادق(ع) استان تمامی اقدامات لازم جهت اعزام زائران به مراسم ارتحال تدارک دیده شده و مشکلات سال‌های گذشته نیز برطرف شده و تمامی حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت در زمینه اعزام از آمادگی لازم برخوردار هستند.

درویشی در پایان تصریح کرد: از دشتستان 24 دستگاه اتوبوس و هزار 80 زائر، دیلم 9 دستگاه و 405 نفر، تنگستان 12 دستگاه و 540 نفر، دیر 12 دستگاه و 540 نفر، بوشهر 25 دستگاه اتوبوس و هزار 125 زائر، جم 14 دستگاه و 630 نفر، دشتی 15 دستگاه اتوبوس و 675 زائر، کنگان 13 دستگاه و 585 نفر، گناوه 13 دستگاه و 585 نفر، عسلویه 8 دستگاه و 360 نفر، خارگ 5 دستگاه و 225 نفر، دلوار 9 دستگاه 405 نفر و طلاب استان دو دستگاه اتوبوس و 90 زائر در سطح استان بوشهر و از اقشار مختلف به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

یادآور می‌شود، امسال 161 اتوبوس به مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) اعزام شده که در برگیرنده هفت‌ هزار و 245 نفر است که از این میان سه‌ هزار و 700 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی