خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

بیش از 150 مسجد در استان بوشهر میزبان برگزاری آئین اعتکاف است

%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-150-%d9%85%d8%b3%d8%ac%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a2%d8%a6%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%da%a9%d8%a7%d9%81-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از هزار بوشهری برای حضور در آئین معنوی نام‌نویسی کرده‌اند، از آمادگی بیش از 150 مسجد استان برای برگزاری این آئین معنوی خبر داد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: اجرای زنده تلاوت قرآن و اذان، برگزاری نماز جماعت در سه وعده، برگزاری انس با قرآن کریم، تفسیر یک صفحه قرآن کریم در هر روز توسط امام جماعت، اعمال «ام داود» مربوط به روز آخر مراسم است بعد از نماز عصر، برگزاری جشن روز 13 رجب و برگزاری آئین وفات حضرت زینب کبری(س) از جمله برنامه‌های این سه روز است.

وی افزود: در بیش از 150 مسجد استان بوشهر آئین معنوی اعتکاف برگزار می‌شود و برای این آیین بیش از هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: امسال استقبال خوبی از این آئین معنوی صورت گرفته است و مساجد هنوز هم آماده پذیرش افراد دوستدار این آئین معنوی هستند.

وی در پایان تصریح کرد: همزمان با آغاز ایام البیض و موسم برگزاری سنت معنوی اعتکاف مساجد منتخب استان آماده ثبت نام و اجرای این برنامه هستند و مساجد برگزارکننده مراسم از مساجد محوری استان به شمار می‌آیند که مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار می گیرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی