خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

تجلیل از 200 نفر معلم حافظ قرآن کریم در بوشهر

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ

حبیب فکوری خبر داد:

تجلیل از 200 نفر معلم حافظ قرآن کریم در بوشهر

%d8%aa%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b2-200-%d9%86%d9%81%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1


گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان بوشهر از تجلیل 200 نفر از معلمان بوشهری حافظ قرآن کریم خبر داد.




حبیب فکوری، معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم از دو هزار و 600 نفر معلم برگزیده استانی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در مجتمع ولایت پایگاه ششم شکاری نهاجا شهر بوشهر تقدیر شد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان بوشهر افزود: از 10 معلم نمونه استانی، 249 معلم نمونه منطقه‎ای و یک نفر نمونه کشوری در این آئین تجلیل شد.

وی اضافه کرد: همچنین 40 نفر از منتخبان جامعه فرهنگیان استان بوشهر امروز 17 اردیبهشت‌ماه، با مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی در تهران دیدار خواهند کرد.

فکوری از اجرای بیش از 330 برنامه به مناسبت هفته معلم در 17 منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و افزود: تقدیر از 200 نفر از فرهنگیان حافظ قرآن کریم و 140 نفر از فرزندان شهدای معلم که در حال حاضر فرهنگی هستند از جمله برنامه‎های هفته معلم است.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: همایش تجلیل از همکاران زن فرهنگی و نخبگان زن از دیگر برنامه‎های هفته ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر بود که در این همایش از 7 هزار و هشتصد نفر از همکاران فرهنگی زن در 10 شهرستان تقدیر و تجیل به عمل آمد.

وی در پایان یادآور ‌شد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر، 554 جانباز فرهنگی، 96 آزاده، 471 شهید دانش‌آموز و 111 شهید فرهنگی را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی