خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

1000 معلم برگزیده بوشهری در مجتمع ولایت نهاجا تجلیل شدند

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

به همت دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر؛

1000 معلم برگزیده بوشهری در مجتمع ولایت نهاجا تجلیل شدند

1000-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%b9-%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%a7-%d8%aa%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%b4%d8%af%d9%86%d8%af


گروه اجتماعی: مراسم تجلیل از هزار معلم برگزیده استان در مجتمع ولایت پایگاه ششم شکاری نهاجا شهر بوشهر با حضور مسئولان استانی و فرهنگیان برگزار شد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، سعید زرین‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در آئین تجلیل از هزار معلم برگزیده استان بوشهر با تبریک هفته معلم، نقش و جایگاه معلم در جامعه را مهم دانست و اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای به آموزش و پرورش آن منطقه بستگی دارد چرا که به همان میزان سرمایه‌گذاری به ظرفیت نیروی انسانی افزوده می‌شود.

نیروی انسانی سرمایه‌ توسعه و پیشرفت جوامع است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه هفته معلم فرصتی برای بررسی راهکارهای لازم برای پیشرفت و دست‌یابی به خواسته‌ها است، تصریح کرد: باید با استفاد از فرصت هفته معلم برای برطرف کردن بخشی از مشکلات فرهنگیان اقدام کنیم.

آموزگاران مسیر تعلیم و تربیت شایسته تکریم فراوان هستند

وی با بیان اینکه شأن و منزلت معلم باید در رأس امور باشد، افزود: هرکسی عاشقانه در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش دارد شایسته تکریم فراوان است و دست او را باید بوسید.

جایگاه معلم در جامعه اسلامی برگرفته از قرآن کریم است

زرین‌فر با اشاره به اینکه شأن و جایگاه معلم در جامعه اسلامی برگرفته از قرآن کریم است، گفت: مقام معلم مقامی مقدس وبا شغل و رسالت انبیاست برابری می‌کند.

1000-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%b9-%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%a7-%d8%aa%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%b4%d8%af%d9%86%d8%af

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه معلمان الگوهای جامعه هستند، افزود: معلمان الگوهای جامعه هستند و خود معلمان به الگوهایی نیاز دارند که نخستین الگوی آنان خداوند بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه معلمان در توسعه استان نقش مهم و بی‌بدیلی دارند، گفت: استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی ایران در استان بوشهر قرار دارد که باید بخش عمده‌ای از نیروهای متخصص آن از استان بوشهر تأمین شود.

توانمندسازی نیروها با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بوشهر

زرین‌فر با تأکید بر توانمندسازی نیروهای بومی استان بوشهر تأکید کرد: برای توانمندسازی نیروهای متخصص استان بوشهر متناسب با ظرفیت‌های صنعتی استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

اصغر حصیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم نیز گفت: در هر جا که نیاز به توسعه وجود داشته باشد باید بودجه لازم فراهم شود و بدون شک آموزش و پرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

امر تعلیم و تربیت در جامعه انسانی برعهده معلم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با مهم شمردن جایگاه معلم گفت: در جامعه انسانی امر مهم تعلیم و تربیت برعهده معلم گذاشته شده است و این موضوع نقش آنها در جامعه امروزی پر رنگ جلوه می‌دهد.

وی تصریح کرد: هر تحول و تغییر اساسی در جامعه بار اصلی آن به دوش معلم است و موتور و محرک این تحولات دانش‌آموزانی هستند که توسط معلمان تعلیم و تربیت می‌شوند.

یادآور می‌شود، این مراسم که با حضور سعید زرین‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، حبیب فکوری، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان بوشهر، اصغر حصیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مجتمع ولایت پایگاه ششم شکاری نهاجا برگزار شده بود، از یک‌هزار معلم برگزیده و 11 معلم نمونه استان بوشهر با اهدای 500 هزار تومان وجه نقد ار سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان و معادل 500 هزار تومان کمک هزینه زیارتی توسط استانداری بوشهر و اهدای 33 هدیه توسط بانک قوامین بوشهر و بانک ملت استان، تقدیر شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی