خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها


آیت‌الله صفایی‌ بوشهری:

انقلاب اسلامی ایران آغاز جنبش‌های اسلامی است

%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d9%86%d8%a8%d8%b4%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران آغاز جنبش‌های اسلامی است.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر، هفتم شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هیئت دولت و با بیان اینکه دولت به موفقیت‌هایی در عرصه‌های گوناگون دست یافته است، اظهار کرد: دولت در عرصه‌های سیاست خارجی، تحول نظام سلامت، کنترل تورم، ایجاد ثبات و آرامش و تثبیت نرخ ارز به موفقیت‌هایی دست یافته که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن قدردانی کردند و ارائه آمار دقیق زمینه ایجاد زیرساخت‌های نظری و نرم‌افزاری برای توسعه و پیشرفت فراهم می‌کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر، سعه صدر در برابر انتقادات را مورد تأکید قرار داد و افزود: دارا بودن سعه صدر در برابر انتقادات از وظایف دولت و انصاف منتقدان در برابر انتقادات را یک ضرورت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی از پرهیز تخریب دولت‌های قبل تأکید داشتند که لازم است مسئولان با عمل کم‌وکاستی‌های گذشته را جبران کنند.

وی با اشاره به روز مبارزه با تروریسم و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: تروریسم یک پدیده شوم است که ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی ضربات شدیدی از تروریسم خورده که جبران‌ناپذیر است و انقلاب اسلامی کشورمان آغاز جنبش‌های اسلامی در منطقه و جهان اسلام است و مدعیان حقوق بشر خود عامل ترور در جهان هستند و کسانی که قربانی ترور هستند را عامل می‌دانند و رژیم اشغالگر قدس در تهاجمات وسیع علیه مردم غزه و فلسطین، شکست خورده است و پیروزی مقاومت مردم فلسطین در برابر تهاجم رژیم اشغالگر قدس که جنایات غیر انسانی به مردم مظلوم وارد کردند تبریک می‌گویم.

صفایی بوشهری ادامه داد: شکستی که رژیم صهیونیستی که در این حمله ناجوانمردانه خورد درس عبرتی برای آن رژیم نامشروع و تجربه‌ای برای تمامی سرزمین‌های اسلامی است و تنها راه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس مقاومت است. مقاومت تنها راه مبارزه در عرصه‌های سیاسی و نظامی دشمن است.

امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر با گرامیداشت 12 شهریورماه، سالروز شهادت رئیسعلی دلواری، سردار بزرگ جنوب در مبارزه با استعمار پیر انگلیس، گفت: انگلستان چهار بار به بوشهر حمله کرد و هر چهار بار با حکم جهادی علما و مجاهدت سردارانی همچون رئیسعلی دلواری شکست خوردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به‌دست دشمن بیافتد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از خادمان بارگاه فاطمه ثانی حضرت معصومه(س) بانوی کریمه قم در استان بوشهرکه فضای این استان را متحول کردند، اظهار کرد: خادمان حرم امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع) در قالب کاروان جشن ملی زیر سایه خورشید خراسان رضوی هفته آینده وارد بوشهر می‌شوند و تحول و دگرگونی فرهنگی و مذهبی دراستان ایجاد می‌کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان با قدردانی از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر، گفت: استان بوشهر پایتخت انرژی در ابعاد هیدروکربنیک و هسته‌ای است که این مهم سبب شده است پیشرفت استان بوشهر بر مبنای دانش و تکنولوژی حرکت کند و استان بوشهرهم‌اکنون درعرصه‌های علمی و انرژی نماد پیشرفت کشور است که محور حرکت توسعه این استان بر مبنای تولیدات علمی است.


بوشهر در جهان به‌عنوان نماد استقامت، مقاومت و مبارزه با استعمار شناخته شده است


علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران بوشهری گفت: استان بوشهر در جهان به‌عنوان نماد استقامت و مقاومت شناخته می‌شود و در دشمن‌ستیزی و مبارزه با استعمار، استکبار، ظلم و استبداد در طول تاریخ کارنامه درخشانی داشته است و بوشهر از زمان عیلامیان تا کنون در تاریخ نمایان است و نخستین پایگاه دریایی نیز در دوره نادری در بوشهر تأسیس شده است و ما به استان بوشهر می‌بالیم و در صدد هستیم این استان همپای پیشرفت طرح‌های صنعتی در زمینه‌های مختلف نیز توسعه پایدار داشته باشد.

معاون رئیس‌جمهور در پایان با بیان اینکه در آستانه امضای قرارداد ساخت دو نیروگاه هسته‌ای جدید در بوشهر هستیم، یادآور شد: این استان همواره از استقلال و تمامیت ارضی کشور صیانت کرده است و دشمن همواره در صدد محدود کردن جمهوری اسلامی ایران است، اما با درایت، مدیریت و هوشمندی مسئولان، ما در یک رقابت بین‌المللی بر دشمنان پیروز شده‌ایم و در سه سال آینده شاهد اقداماتی بزرگ در عرصه فن‌آوری هسته‌ای در حوزه‌های کشاورزی، سلامت و پزشکی خواهیم بود که تحولی مهم در کشور ایجاد خواهد کرد و این استان به اعتبار سوابق خود و وجود نیروگاه اتمی به نماد صنعتی و فن‌آوری هسته‌ای کشور تبدیل شده است.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی