خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d9%82%d8%af%d8%b3


گروه اجتماعی: بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به مناسبت سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس منتشر شد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، در متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به مناسبت سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آمده است: «هفته بزرگداشت دفاع مقدس، 31 شهریورماه،  یادآور خاطره تجاوز ددمنشانه رژیم بعثی عراق به شهرها و روستاهای میهن اسلامی‌مان است که با همکاری استکبار جهانی، مزدوران عراقی جنایت‌های متعددی را مرتکب شدند.

31 شهریورماه، یادآور مقاومت دلیرانه رزمندگان پرتوان اسلام است که با جوهر رگان خود سند پیروزی امت قهرمان ایران را در دفاع مردانه خود ثبت کردند، هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و از خودگذشتگی مادران و پدرانی است که فرزند برومند خود را روانه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا به متجاوزان درس مردانگی بیاموزند.

هفته دفا ع مقدس یادآور آفرینش ایثارها و جانبازی‌های بسیجیان جان بر کف و دلاوران ارتش و پاسداران سلحشور است که با اتکال به خداوند متعال و اعتماد به نفس توانستند پرچم پرافتخار پیروزی را بر بلندای قله رفیع استقامت ایران برافراشته و سرود فتح و پیروزی سر دهند.

مبارک باد این دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان ظفرمند جبهه توحید است.

باشد که سال‌های سال همچون سال‌های دفاع مقدس شاهد وحدت و یکپارچگی همه نیروهای اسلامی و انقلابی امت شهیدپرور ایران باشیم و همچنان ببینیم که بسیجیان دریا دل و سپاهیان دلاور دوشادوش ظفرمندان ارتش جمهوری اسلامی ایران سربلند و استوار به سازندگی و آبادانی کشور پرداخته و به حراست و پاسداری از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران همت گماشته و جان بر کف آماده اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا آیت‌الله امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) هستند».

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی