خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دفاع مقدس

%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d9%86%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%85%e2%80%8c%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d9%82%d8%af%d8%b3


گروه اجتماعی: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانه‌ای صادر کرد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، در متن بیانیه آمده است: «هفته دفاع مقـدس یادآور ایثار و جانفشانی ملـت بزرگی است که با رهـبری‌های داهـیانه امام راحل(ره) هشت سال غیورانه بر ظـلم و ستم استـکبار جهانی فائق آمده، هیمنه آنها را درهم شکسته و به فضل الهی پیروز و سربلند از این مـیدان به در آمدند.

از خودگذشتگی رزمندگان ما در این هشت سال دفاع مقدس، کشور عزیز اسلامی ما را بیمه کرد و دشمنان ایران اسلامی به قدرت و کارآمدی نظام دینی پی برده و در مقابل آن به زانو درآمدند و نیز زمینه‌های رشد و پیشرفت، خودباوری و خوداتکایی در عرصه‌های مختلف برای فرزندان این آب و خاک فراهم شد.

شهدای گران‌قدر و رزمندگان دلیر ایران‌زمین در این جنگ نابرابر که صدام جنایتکار به پشتیبانی کشورهای سلطه‌طلب به‌ویژه آمریکا بر ما تحمیل کرد، ولایت‌مداری و پیروی از ولی امر مسلمین را به‌عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان‌های سخت به اثبات رسانیدند.

هفته دفاع مقدس نشان از هویت ملی و جهان اسلام است که بیداری‌های اسلامی و مبارزات مختلف با استکبار و به‌ویژه خلق حماسه باشکوه سیاسی نشان از صدور این هویت به سایر ملت‌ها است و این هفته، هفته نمایش قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران و نمایش حضور مردم شهیدپرور در حماسه جنگ تحمیلی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر بر این باور است که فتح قله‌های رفیع علم، سعادت و بصیرت در فضایی علمی و سرشار از همدلی و انسجام به دست خواهد آمد، از این رو امید است که همه مسئولان و خدمتگزاران بیش از پیش فضای همدلی و همکاری و نیز محیطی علمی را فراهم آورند تا بتوانیم به وظایف راستین خود عمل کرده و در صراط مستقیم شهدای گران‌قدر گام برداریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دفاع مقدس یاد و خاطره ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان بسیجی، سپاهی، ارتشی و ملت غیور جان بر کف ایران اسلامی را که در دفاع از دین، مال و ناموسشان غیورانه جنگیدند، را گرامی می‌دارد».

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی