خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی‌ بوشهری:

نیروهای مسلح رکن بسیار قوی و اقتدارآفرین برای جمهوری اسلامی ایران است

%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad-%d8%b1%da%a9%d9%86-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d9%82%d9%88%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر در آئینی که در آستانه سی و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع فرماندهان نیرو های مسلح مستقر در این استان گفت:نیروهای مسلح برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک استوانه مهم و یک رکن بسیار قوی و اقتدار آفرین است.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر در آئینی که در آستانه سی و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: نیروهای مسلح در مقام بیعت و وفاداری با مقام معظم رهبری همواره پیش‌گام و پیش‌قدم هستند و این نشان از اوج ولایت‌مداری آنها است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح مایه‌ امنیت و اقتدار نظام در فضاهای ملی و فراملی هستند، افزود: با توجه به شرایط کنونی جهان که یک جغرافیای بسیار پرتنش و پرفشار در تمامی عرصه‌های دریایی، زمینی و هوایی است، قطعاً نیروهای مسلح برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک استوانه مهم و یک رکن بسیار قوی و اقتدارآفرین هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی از سوی جهان سلطه به کشور در اوائل انقلاب، بیان کرد: پیشانی این تهاجم گسترده جهان سلطه، رژیم بعث عراق بود اما در حقیقت این تهاجم یک تهاجم بین‌المللی بود و این نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و روحانیت معزز ما بود که حماسه آفریدند و توانستند جلوی این تهاجم گسترده و بسیار پیچیده جهان استکبار را بگیرند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهند و آنها را وادار به سقوط کنند.

امام‌جمعه بوشهر ادامه داد: جهان استکبار برای اینکه بتوانند شکست‌های نظامی خود را جبران کنند، گروه‌های تروریستی مانند طالبان، القاعده، النهضه و داعش را طراحی و ایجاد کردند و در سرزمین‌های اسلامی به اسم اسلام آشوب‌های زیادی ایجاد کردند اما باز هم این جریان شکست خورد و شکست آنها چنان بود که به‌خاطر اینکه بتوانند آبروی ریخته خودشان را جمع کنند، گروه مبارزه با گروهک‌های تروریستی را ایجاد کردند.

وی اظهار کرد: کشورهای جهان سلطه هر کاری که انجام می‌دهند منجر به شکست می‌شود و اینها همه در پرتو عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله صفایی بوشهری ایجاد گروه کشورهای مبارزه با داعش را یک مضحکه دانست و اظهار کرد: برخی کشورهای عضو این گروه از ایجادکنندگان و برخی دیگر از حامیان این گروه تروریستی هستند که این گروه را جهت حفظ آبروی خود ایجاد کرده‌اند که البته همین هم دروغ است و هدف آنها نابودی گروهک‌های تروریستی مانند داعش نیست بلکه هدف آنها اعمال قدرت است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر یادآور شد: تنها کشوری که در جهان مبارزات ضد تروریستی داشته و موفق بوده، ایران اسلامی است و همیشه صداقانه ورود پیدا کرده و قربانی ترویست بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه عنوان کرد: چطور کشورهایی مانند آمریکا، عربستان، قطر و کشورهای این‌چنینی می‌توانند ادعا کنند که می‌خواهند با تروریست مبارزه کنند در حالی خود از به‌وجود آورندگان و حامیان گروه‌های تروریستی هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کردد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و عزت هستند و همین باعث شده که بعد از هشت دفاع مقدس، دشمن هیچ‌گاه نگاه تعرض نظامی به جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در پایان با بیان اینکه سران کشور آمریکا می‌گویند گزینه نظامی روی میز است ناشی از ترس آنهاست، تأکید کرد: آنها هیچ‌گاه همچین جرأتی نخواهند داشت ولی ایران اسلامی با هوشمندی در رصد برنامه‌ها و توانمندی در عرصه دفاع نظامی، آمادگی دارد که اگر هر کشوری کوچک‌ترین تعرضی کند بزرگ‌ترین ضربه را وارد کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی