خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

الماسی:

بیداری اسلامی در نقاط عالم، ردی از آینده‌نگری امام خمینی(ره) است

%d8%a8%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%82%d8%a7%d8%b7-%d8%b9%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%8c-%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87%e2%80%8c%d9%86%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c(%d8%b1%d9%87)-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه اندیشه: نماینده سازمان بهزیستی کشور در مرکز رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بیداری اسلامی در نقاط عالم، ردی از آینده‌نگری امام خمینی(ره) و نداهای ایستادگی و پیروزی آیت‌الله امام خامنه‌ای است که امروز سراسر عالم را در برگرفته است.




سکینه الماسی، فعال فرهنگی و اجتماعی و نماینده سازمان بهزیستی کشور در مرکز رسیدگی به شکایات مردمی (ارتباطات مردمی) نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با بیان اینکه مردم نوع‌دوست و همیشه در صحنه جم با پرداخت مبلغ 77 میلیون ریال توانستند کمک قابل توجهی به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین کنند، گفت: مگر می‌توان نشست و دید خون‌های پاک و زلال کودکان معصوم غزه و فلسطین را و چیزی نگفت؟ و مگر می‌توان شاهد قتل عام زن و مرد و پیر و جوان بود و اشک از دیدگان جاری نساخت و من بیشتر می‌سوزم برای کودکان معصومی که خود نیز نمی‌دانند برای چه پرپر می‌شوند؟ برای کدامین گناه و کدامین جرم؟.

وی افزود: صدای زنجیرهای اسارت هنوز به گوش می‌رسد؛ هنوز که هنوز است انگار که انسان در قهقرای نئشگی اربابان، طعم تلخ بردگی را باور می‌کند؛ هنوز بعد از سال‌ها قبله اول مسلمین در حصار دژخیمانی که خوی حیوانی‌شان برجستگی خاص دارد، به وضوح دیده می‌شود و هر  روز ما با فاصله نه چندان دور از پشت قاب‌ها فوران خون و جنایت را به تماشا می‌نشینیم و خبرهای تلخ بی‌خانمان شدن را و کشته شدن را و به خاک و خون کشیه شده ملتی مسلمان را رصد می‌کنیم و در سوگ با مادران فرزند از دست داده و پدران قامت خمیده می‌سوزیم و همین عرض تسلیت ما در 360 روز هر سال در روزی خاص و موعود باشکوه حرکت نمادین قدس را می‌خوانیم و در همسایگی درد داغ مظلومان فلسطینی میدان فلسطین تهران را و میدان‌های امام خمینی(ره) و امام حسین(ع) و ولیعصر و جهاد و ایثار و استقلال و عزت هر کوی و برزن ایران اسلامی را تا آزادی همه دربندان را فریاد می‌زنیم.

بیداری اسلامی سراسر عالم را دربرگرفته است

وی تصریح کرد: این همت ملت من و اراده مردم سرزمین من به‌عنوان باور تمام مسلمانان جهان تبدیل شده و بیداری اسلامی در نقاط عالم، ردی از آینده‌نگری امام خمینی(ره) و نداهای ایستادگی و پیروزی آیت‌الله امام خامنه‌ای است که امروز سرتاسر عالم را در برگرفته است.

کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی کشور بیان کرد: فرصتی است تا در تکمیل عبادات خود و ثمره بندگی خود به خدا در حماسه‌ای دیگر از خانه بیرون بزنیم و خود را در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان‌ها شکوه‌مندتر از ماقبل نجات همه مسلمانان را و نجات بی‌گناهان سرزمین‌های اشغالی در قدس شریف را با جهاد و عزم ملی و کمک‌رسانی فریاد بزنیم و باید قبول کنیم که چشم دنیا به ایرانیان مسلمان دوخته شده است و حتی ستم‌کشیده‌های فلسطینی و غزه‌ای هم نگاهشان به کشور انقلابی ما است.

وی گفت: ما نگاه‌های مضطرب را در انتظار نمی‌گذاریم و در مسیر عرفه و انتظار با مدد گرفتن از صاحب قرآن کریم، آزادی انسانیت را فریاد می‌زنیم؛ چرا که معتقد هستیم نصر من الله و فتح قریب.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی