خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

صبح فردا؛

آئین افتتاحیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی برگزار می‌شود

%d8%a2%d8%a6%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad%db%8c%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%87%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%d9%84%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b1%d8%ba%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af


گروه اجتماعی: مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: آئین افتتاحیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی فردا ۲۳ مهر به صورت رسمی برگزار خواهد شد.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مهرداد شریف مخمل‌زاده مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران در حاشیه آئین استقبال از پیرغلامان حسینی که شامگاه سه‌شنبه 22 مهر در یادمان بین‌الحرمین اهواز برگزار شد، درخصوص برنامه‌های روزهای آینده اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: محل برگزاری دوازدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی تالار نفت اهواز خواهد بود که برنامه‌هایی چون سخنرانی ومداحی برای این آئین تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه نماز ظهر  و عصر چهارشنبه، 23 مهر به امامت آیت‌الله سید علی شفیعی، منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، گفت: پس از اقامه نماز و صرف نهار پیرغلامان در نشست‌های علمی این اجلاسیه حضور خواهند یافت. پنج شنبه 24 مهر نیز نشست‌ها ادامه خواهند یافت.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه پنج شنبه 24 مهر و پس از اقامه نماز مغرب وعشاء آئین اختتامیه دوازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در مهدیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، گفت:‌ عمده و مهم‌ترین برنامه این اجلاسیه در روز اختتامه برگزار خواهد شد که این اختتامیه با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران و عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان همراه خواهد بود. از برگزیدگان و پیرغلامان حسینی نیز تجلیل می‌شود.

مخمل‌زاده با بیان اینکه ظهر چهارشنبه 23 مهر کارگاه‌های آموزشی پیرغلامان برگزار خواهد شد، گفت:‌ این کارگاه‌ها به مدت چهار ساعت برگزار می‌شود. همه مدرسین این کارگاه‌ها از اساتید برجسته حوزه علمیه هستند که با هماهنگی صدا و سیما برگزار می‌شود و در این کارگاه‌ها پژوهش‌های مهمی انجام خواهد شد.

وی در خصوص تاثیر برگزاری این چنین اجلاسی در جامعه گفت: تقریبا می‌توان از آن به عنوان پیشوازی به ماه محرم عنوان کرد.همین مقدار کافی است که در آستانه فرا رسیدن محرم فلسفه عاشورا در یک برنامه علمی که عمده مداحان سراسر استانها در آن حضور دارد تبین می‌شود.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تصریح بر اینکه تولید و اجرای این برنامه‌ها به تنهایی به عهده صدا وسیما نبوده است، گفت: در این راستا در استان خوزستان از انتهای سال 92 ستاد استانی دوازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی به ریاست استاندار برگزار شد که در این ستاد پنج کمیته و یک دبیرخانه برای هماهنگی ها و برنامه ریزی های این اجلاس تشکیل شد.

مخمل‌زاده در ادامه گفت:‌ با توجه به اینکه برای برگزاری این اجلاس ردیف اعتباری صورت نگرفته است بر این اساس سعی کردیم یک تقسیم وظایفی میان دستگاه‌ها و شرکت‌های متعدد را انجام دهیم تا شرکت های دولتی وغیر دولتی سهمی از برپایی این اجلاس را داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ پنجشنبه 24 مهر در آیین اختتامیه از تمبر اجلاس پیرغلامان حسینی که برگرفته از لوگوی اصلی اجلاس پیرغلامان برگرفته است رونمایی خواهد شد.


نظرات  (۱)

اگه مطالبی دارید که میخواهید بصورت کتاب با فرمتapk برای سیستم عامل های اندرویدی داشته باشید وبا نام خودتان ....

مطالب خودتون رو در قالب بخش بندی و محتویاتی که مد نظرتونه برای کتاب الکترونیک ( e book)

برای ما  در قالب فایل word بفرستید , 

شما میتوانید نوع آیکون درخواستی را خودتان به ما بگویید فقط عکس ویا ایکون مورد نظرتونو ابتدا آپلود نموده ولینک آن را برایمان بفرستید. 

 شما میتوانید یک کتاب اختصاصی تری داشته باشید و برای این کار :

عکس برای جلد کتاب

پشت  زمینه منو

پشت  زمینه متن

عکس نویسنده

آدرس وبسایت

آدرس ایمیل

تلفن تماس

را برایمان ارسال کنید تا یک کتاب حرفه ای و زیبا را به شما تحویل دهیم.



Read more: http://shahkelid.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی