خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی‌ بوشهری؛

اداره عالم آفرینش به‌دست نیروهای حفاظت پنهان یا وزارت اطلاعات جهانی است

%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b9%d8%a7%d9%84%d9%85-%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%b4-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8%d8%aa-%d9%be%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86-%db%8c%d8%a7-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات و معاونان ایشان گفت: یکی از اضلاع تشکیلات ذات اقدس باریتعالی در اداره امور جهان و در عالم آفرینش، نیروهای غیبی و به تعبیری نیروهای حفاظت پنهان یا وزارت اطلاعات جهانی است.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر امروز سه‌شنبه، 29 مهرماه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و معاونان ایشان ضمن عرض خیرمقدم به حجت‌الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات و معاونین ایشان، اظهار کرد: عالم وجود دارای یک ساختار تشکیلاتی است و یکی از اضلاع تشکیلات ذات اقدس باری تعالی در اداره امور جهان و در عالم آفرینش، نیروهای غیبی و به تعبیری نیروهای حفاظت پنهان یا وزارت اطلاعات جهانی است.

وجود وزارت اطلاعات منطبق با قانون عالم وجود و جهان آفرینش است

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به سوره‌هایی از قرآن کریم در حوزه استراق سمع، تصریح کرد: حوزه استراق سمع در فضای کلان کهکشانی از جهت تخریب و توطئه علیه نظام دین وجود داشته اما ذات اقدس باریتعالی در نظام آفرینش در این هندسه، قرارگاه‌های امنیتی دارد که مانع از این حمله اطلاعاتی می شود و اگر به لایه‌هایی از اطلاعات دست پیدا کردند با شهاب ثاقب و برخورد نظامی با آن‌ها برخورد می شود و نمی‌گذارد نظام اطلاعاتی عرش مورد تعرض افرادی قرار گیرد که آن‌ها نظام دین را مورد خدشه قرار دادند بنابراین وجود مبارک وزارت اطلاعات منطبق با قانون عالم وجود و جهان آفرینش است.

آیت‌الله صفایی بوشهری عنوان کرد: در انقلاب شکوهمند اسلامی تجربه‌های زیادی داشته‌ایم و یکی از این تجربه‌ها که جای شکر دارد، وجود مبارک وزارت اطلاعات است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: امام(ره) تعاریف و تعابیری از وزارت اطلاعات دارد که لفظ سربازان گمنام امام زمان(عج)، کاشف از بسیاری از این امور است و مقام معظم رهبری نیز همچنین، در رابطه با وزارت اطلاعات فرموده‌اند که در وزارت اطلاعات کارهایی صورت گرفته و خدماتی به این انقلاب شده که اگر این خدمات صورت نمی‌گرفت، انقلاب ما دچار ضربه‌ها و صدمه‌های بسیاری می‌شد.

وزارت اطلاعات در فضای ملی و فراملی بسیار موفق عمل کرده است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر همچنین، اظهار کرد: الحمدالله در فضای ملی و فراملی و در تمامی ابعاد امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه‌های تصمیم سازی، تصمیم‌گیری، نظارت و بسترسازی برای ارتقای سطح امنیت، وزارت اطلاعات بسیار موفق عمل کرده و این در پرتو نگاه ولایتمدارانه، ایمان، تقوا، اخلاق عالیه، داشتن دانش این کار و مجاهدت در همه حوزه‌ها است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر که یک استان فوق‌العاده استراتژیک است وزارت اطلااعات نقش بسیار مهمی دارد که الحمدالله عزیزان اداره‌کل اطلاعات استان بسیار موفق عمل کرده‌اند.

در استان بوشهر در حوزه امنیت بسیار موفق عمل شده است

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر 937 کیلومتر مرز دریایی «کرانه ای و جزیره ای» دارد و این بستر بسیار بالایی برای عملیات ها و کارهای ضد اطلاعاتی است ولی الحمدالله در استان بوشهر بسیار موفق عمل شده است و استان بوشهر، استانی است که شرایط بسیار ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت دارد و دارای تمامی شاخصه‌های پیشرفت به‌ویژه در عرصه انرژی، کشاورزی، شیلات، تجارت به ویژه تجارت الکترونیک است و اگر بستر امنیت اجتماعی و فوق اجتماعی در استان فراهم نباشد قطعاً در این مسیر، توفیقات لازم به دست نمی آید و دچار آسیب‌های جدی می‌شود.

%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b9%d8%a7%d9%84%d9%85-%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%b4-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8%d8%aa-%d9%be%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86-%db%8c%d8%a7-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر در ادامه بیان کرد: اینکه استان ولایت‌مدار بوشهر با این گستردگی این چنین دارای آرامش و امنیت است، بخش عظیمی از آن مدیون وزارت اطلاعات و عزیزانی که در اداره کل اطلاعات استان مشغول هستند، است.

در این آئین، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر از زحمات و تلاش‌های محقق، مدیرکل سابق اطلاعات بوشهر تقدیر و تشکر کرده و برای صداقت، مدیرکل جدید اطلاعات بوشهر، توفیقات عالیه و موفقیت‌های روزافزون از خداوند متعال خواستار شدند و با اهدا هدایایی برای آن‌ها آرزوی موفقیت کردند.

یادآور می‌شود، وزیر اطلاعات قرار است تا دقایقی دیگر در نشست شورای اداری استان بوشهر شرکت کرده و برای مدیران این استان سخنرانی کند و همچنین وی در ادامه سفر به استان بوشهر، از نیروگاه اتمی بوشهر نیز بازدید می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی