خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

پیام مشترک وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه علمیه به یک همایش

%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%da%a9-%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%b4-%d9%88-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%ad%d9%88%d8%b2%d9%87-%d8%b9%d9%84%d9%85%db%8c%d9%87-%d8%a8%d9%87-%db%8c%da%a9-%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4


گروه حوزه‌های علمیه: مدیر حوزه و وزیر آموزش و پرورش در پیام مشترکی تربیت کودکان، نوجوانان و جوانان براساس آموزه‌های اسلام ناب را بیمه‌کننده آینده نظام اسلامی خواندند.




 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در پیام مشترکی به هشتمین هم‌اندیشی ستاد همکاری‌ها عنوان کردند: موفقیت جامعه در عرصه‌های گوناگون، رهین موفقیت در عرصه فرهنگ است که شاکله اصلی آن در دوره کودکی و نوجوانی شکل می‌گیرد.

در ادامه این پیام آمده است: آنچه حرکت مقدس تعلیم و تربیت را در مسیر صحیح خود یعنی فراهم کردن زمینه شکوفایی و رشد استعدادهای فطرت الهی انسان قرار می‌دهد، حرکت قطار آموزش و پرورش بر ریل اهداف، مبانی و اصول وحیانی قرآنی و سنت معصومین(ع) است که در قالب سیاست‌های ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین تدوین و ابلاغ شده است.

در این پیام تصریح شده است: همکاری هدفمند و اثرگذار آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در استفاده از ظرفیت‌های متقابل، افقی روشن را در عرصه تربیت کودکان، نوجوان و جوانان براساس آموزه‌های انسان ساز اسلام عزیز پیش‌روی نظام اسلامی ترسیم می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی