خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

غلامرضا جمالی خبر داد:

اعزام ۸۰۰۰ دانش‌آموز ‌بوشهری به‌مناطق عملیاتی جنوب

%d8%a7%d8%b9%d8%b2%d8%a7%d9%85-8000-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%e2%80%8c%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2-%e2%80%8c%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b7%d9%82-%d8%b9%d9%85%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d9%86%d9%88%d8%a8


گروه اجتماعی: معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر از اعزام بالغ بر هشت هزار دانش‌آموز دختر ‌بوشهری مقطع متوسطه به‌مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان اردوهای راهیان نور خبر داد.




سروان پاسدار غلامرضا جمالی، معاونت فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با بیان اینکه استکبار ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد تهاجم قرار داده است، اظهار کرد: در این بین رسالت رسانه‌های بسیجی دو چندان شده است که باید با درایت و دانش‌بنیانی، وارد عرصه شوند و یکی از عرصه‌های مهم بسیج، عرصه رسانه است و ایادی استکبار و استعمار با تمام توان در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند که قصد دارند هویت جوانان را از آنان سلب کنند که در این عرصه، بسیج رسانه با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستاده و ترفندهای آنان را خنثی می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه، تجلیل از بسیجیان اقشار و همایش‌های بزرگ بسیجیان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پیاده‌روی حلقه‌های صالحین، همایش خانواده‌‌محور و اعزام پزشکان بسیجی به‌مناطق محروم در هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود و 886عنوان برنامه در نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج برپا می شود و در این هفته، 623 عنوان برنامه در نواحی و پایگاهای مقاومت و 263 عنوان برنامه ویژه اقشار بسیج در قالب هزاران برنامه در اقصی‌نقاط استان بوشهر برگزار می‌شود و در حال حاضر دو هزار و 500 رده بسیجی در استان بوشهر فعال است و این رده‌های بسیجی در قالب دانش‌آموزان بسیجی، دانشجویان، پزشکان، محلات و ادارات سازماندهی شده‌اند که هر رده به ماموریت‌های محوله می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه همایش باشکوه هجرت و اقتصاد مقاومتی، اجتماع بزرگ بسیجیان به‌عنوان شکوه مقاومت، عطرافشانی قبور مطهر شهدای بسیجی، رزمایش الی بیت‌المقدس در کنار سواحل استان بوشهر، و برگزاری جشنواره‌ها و اروهای طرح هجرت سازندگی، مسابقات گوناگون ورزشی و فرهنگی و نشست‌های روشنگری و بصیرتی و همایش‌های مختلف بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است، گفت: در این هفته همایش ائمه جمعه، رژه موتوری و کوهپیمایی بسیجیان بوشهری برگزار می‌شود.


اجرای یک هزار و 600 کارگاه زود بازده اقتصادی در استان بوشهر

جمالی در پایان با بیان اینکه تاکنون هشت هزار نفر ازدانش‌آموزان بسیجی دخترمقطع متوسطه به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام شده‌اند و اکنون اعزام دانش‌آموزان پسر نیز آغاز شده است، یادآور شد: درهفته بسیج 691 طرح اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر با اعتبار 20 میلیارد تومان افتتاح می‌شود و همچنین، نیز یک هزار و 600 کارگاه زود بازده اقتصادی در استان بوشهر اجرا شده است و این کارگاه‌های اقتصادی  که در اقصی‌نقاط این استان اجرا شده در هفته بسیج بخشی ازآن افتتاح می‌شود و بخشی هم تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی