خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

مرحله استانی مسابقات «تلاوت و تسنیم» در بوشهر به کار خود پایان داد

%d9%85%d8%b1%d8%ad%d9%84%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d8%a7%d8%aa-%c2%ab%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%88-%d8%aa%d8%b3%d9%86%db%8c%d9%85%c2%bb-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%af


گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین مرحله استانی مسابقات شفاهی «تلاوت» و سومین مرحله استانی مسابقات شفاهی «تسنیم» در بوشهر با معرفی برترین‌ها کار خود را به پایان داد.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، دومین دوره مسابقه تلاوت در رشته‌های قرائت تحقیق همراه با حفظ قطعات منتخب و تسلط بر ترجمه و مفاهیم آیات، حفظ 15 جزء و حفظ کل و در دو رده سنی بالا و پایین 16 سال ویژه آقایان و بالای 16 سال ویژه بانوان و همچنین همزمان سومین دوره مسابقات تسنیم نیز ویژه کارکنان دستگاههای عضو شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و خانواده های مکرم ایشان در رشته‌های حفظ، مفاهیم(سبک زندگی اسلامی)، ترتیل و فصیح خوانی قرآن و صحت قرائت نماز در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

مرحله استانی مسابقات شفاهی قرآن «تلاوت و تسنیم» در بوشهر چهارم و پنجم دیماه سال جاری با حضور یوسف افراش، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم کشور و خبرنگار خبرگزاری ایکنا و به همت دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی استان بوشهر برگزار شد و180 متسابق در بخش آقایان و بانوان و با نظارت 10 نفر داور«صحت حفظ، وقف ابتدا، ترجمه مفاهیم، لحن، صوت، تجوید، فصیح خوانی» به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات در رشته قرائت و حفظ 15 جزء آقایان ، محمدحسن واعظی، علی عادلی مقدم و میلاد میگلی و در رشته حفظ کل آقایان، حسین درستکار، محمد انگشبه و ابوالفضل برازجانی به ترتیب اول تا سوم شدند و همچنین در رشته قرائت برادران، سید احسان ابطحی مقام اول را کسب کرد.

در رشته حفظ بانوان، اعظم محمدی نفر برگزیده این دوره از مسابقات شفاهی قرآن «تلاوت» شد و در رشته قرائت بانوان، زهرا کشاورز نیز مقام اول را در این بخش کسب کرد.

در رقابت‌های متسابقان سومین مرحله استانی مسابقات شفاهی «تسنیم» در بخش فصیح خوانی آقایان، سید عبدالمطلب حسینی به مقام اول رسد و در بخش فصیح‌خوانی بانوان، سیده زهرا حسینی و زهره ایزدبخش به ترتیب برگزیده اول تا دوم  این بخش مسابقات شدند و همچنین در بخش ترتیل آقایان، عبدالحسین ناصری مقام اول را کسب کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی