خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

مشهد میزبان پنجمین بیت‌الاحزان

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۴۲ ب.ظ

۱۱ و ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود؛

مشهد؛ میزبان پنجمین نشست مدیران منطقه‌ای بیت‌الاحزان

%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af%d8%9b-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%86%d8%ac%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b4%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%b7%d9%82%d9%87%e2%80%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%aa%e2%80%8c%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%ad%d8%b2%d8%a7%d9%86


گروه فعالیت‌های قرآنی: در راستای توسعه فعالیت‌های مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، پنجمین نشست مدیران منطقه‌ای این مؤسسه در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، در راستای توسعه فعالیت‌های مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، پنجمین نشست مدیران منطقه‌ای این مؤسسه در روزهای 11 و 12 دی‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

گردهمایی مدیران مناطق بیت‌الاحزان که از تابستان سال جاری آغاز شده است در راستای منطقه‌ای کردن مدیریت شعب بیت‌الاحزان و بررسی نقاط ضعف و قوت، هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی میان شعب و ارتقای کیفی فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی سایر شعب مؤسسه است.

همچنین، در پنجمین نشست مدیران مناطق و کارشناسان مؤسسه مرکزی بیت‌الاحزان به بحث و بررسی موضوعاتی نظیر راه‌اندازی 50 طرح رحله در نقاط مختلف کشور (حفظ 4 جزء از قرآن کریم در دو ماه تعطیلات تابستان 1394 به‌صورت شبانه‌روزی) پرداخته می‌شود.

از دیگر مباحث مطرح شده در این گردهمایی، بحث و بررسی در مورد اجرایی کردن طرح «لبیک» ویژه 140 شعبه بیت‌الاحزان  که شامل حفظ اجزاء قرآن کریم در طرح‌های سلسله‌وار لبیک در بازه زمانی مشخص جهت تقویت حفظ قرآن در شعب بیت‌الاحزان است، بدین‌گونه که داوطلبان با ثبت نام و حضور در این طرح پس از یک ترم تحفیظی موفق به حفظ یک جزء از قرآن کریم شده و پس از برگزاری آزمون به نفرات برتر هدایای نفیس اهدا می‌شود، است.

همچنین، بحث بر سر چگونگی نگارش و مهیا کردن «چشم‌انداز آینده بیت‌الاحزان» که شامل آماده کردن چشم‌انداز آینده هر شعبه توسط مدیران شعب و ارائه به مسئولان مناطق، ارائه چشم‌انداز آینده منطقه به مؤسسه مرکزی توسط مدیران مناطق و در نهایت تصمیم‌گیری و نگارش چشم‌انداز کلان بیت‌الاحزان توسط کارشناسان مؤسسه مرکزی به‌منظور مشخص شدن نقشه راه مؤسسه در سال‌های آتی است از دیگر عناوین مطرح شده در این گردهمایی است.

یادآور می‌شود، این گردهمایی در هتل آپارتمان یاس نبی(س) وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان و در مشهد مقدس برگزار و نزدیک به 30 مدیر و فعال قرآنی از بیش از 140 شعبه بیت‌الاحزان در سراسر کشور حاضر می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی