خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

مزارعی خبرداد؛

تجلیل از تالیان، خادمین و مفسرین طرح تلاوت نور در بوشهر

%d8%aa%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%af%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%85%d9%81%d8%b3%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%86%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1


گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بوشهر از آئین تجلیل از تالیان و خادمین طرح تلاوت نور با حضور حمید شاکرنژاد، قاری بین المللی کشورمان در مسجد توحید این شهر خبر داد.




علی‌اکبر مزارعی، مسئول هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: آئین تجلیل از تالیان و خادمین طرح تلاوت نور با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور جمعی از حافظان و پژوهشگران قرآنی به همت این هیئت نظارت و با مشارکت ستاد برگزاری همایش استانی تجلیل از تالیان و خادمین طرح تلاوت نور و کانون‌ فرهنگی و هنری تخصصی آموزش توحید برگزار خواهد شد و حاج حمید شاکرنژاد، قاری بین المللی کشورمان و دیگر قاریان ممتاز استانی 24 دیماه بعد از نماز مغرب و عشا به تلاوت و اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مسئول هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه حجت الاسلام سعید اشرافی، معاون آموزشی هیئت نظارت به عنوان دبیر برگزاری این آئین منصوب شدند، افزود: هدف از برگزاری این آئین به منظور تجلیل از 20 نفر تالیان، خادمین و مفسرین طرح تلاوت نور و اجرای تلاوت قاریان ممتاز و پیشکسوت بوشهری می باشد.


برپایی محفل انس با قرآن در حسینیه شهر بیدخون شهرستان عسلویه

وی از برگزاری نشست تخصصی با حضور قاریان و فعالان قرآنی در بوشهر خبرداد و یادآور شد: محفل انس با قرآن کریم با تلاوت حاج حمید شاکرنژاد 23 دیماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهر بیدخون شهرستان عسلویه برگزار می شود.


قرآن کتاب وحدت آفرین مسلمان جهان اسلام است

مزارعی در پایان از فعالیت بسیار مطلوب و گسترده خبرگزاری ایکنا  شعبه بوشهر در نشر برنامه های قرآنی و فرهنگ مناسبت های دینی استان قدردانی نمود و تصریح کرد: جامعه کنونی نیازمند بهره گیری عملی و استفاده از سبک زندگی اسلامی در مسیر قرآن و عترت است و در این راستا باید همه متولیان و فعالان و خادمان قرآنی در گسترش و برپایی این محافل تلاوت و برگزاری کلاس های پژوهش و تفسیر تمام همت و تلاش خود را بکنند، زیرا قرآن کتاب وحدت آفرین مسلمان جهان اسلام است و عاملین به آیات این کتاب الهی جزو سعادتمندان و رستگاران خواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی