خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

خرمدل مطرح کرد؛

تقوامداری و مجاهدت پیش نیاز پیروزی بر علیه دشمنان اسلام است

%d8%aa%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d9%87%d8%af%d8%aa-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d9%be%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d8%b9%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%af%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه اندیشه: جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست با نخبگان و فعالان و پیشکسوتان بسیج رسانه گفت: تقوامداری و مجاهدت پیش نیاز پیروزی بر علیه دشمنان اسلام است.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، نشستی به مناسبت سالروز بسیج رسانه با حضور پدر خبرنگار شهید داریوش شاهینی و نخبگان و فعالان و پیشکسوتان عرصه رسانه در نمایندگان خبرگزاری ها، مدیران مسئول نشریات محلی و پایگاه های خبری، شامگاه یک شنبه 22 دىماه در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تلاوتی از آیات قرآن کریم توسط محمدجواد کاظمی عکاس ایکنا آغاز شد.


عبدالله نجفی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این نشست صمیمی با نخبگان و فعالان و پیشکسوتان عرصه رسانه با بیان اینکه همه تلاش خانواده بزرگ رسانه انعکاس پیشرفت های نظام است، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه، سازمانی منسجم و تعالی بخش است که در راستای رهنمودها و اهداف نظام حرکت می کند و تا کنون بسیج رسانه در سطح ملی گام های خوبی را برداشته است.


برپایی نمایشگاه سواد رسانه ای در شهرستان های بوشهر

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر برپایی نمایشگاه سواد رسانه ای در سطح ده شهرستان این استان را یکی برنامه های اجتماعی جهت بصیرت افزایی به شهروندان برشمرد.


در ادامه این آئین مستند مصاحبه با مسئولان ارشد استانی و فعالان رسانه ای و سیر روند فعالیت های جهادی و آموزشی بسیج رسانه استان بوشهر جهت جمعیت 86 نفری حاضرین اکران و پخش شد.


ترویج و گسترش واجبات فرهنگ دینی در رسانه ها یک ضرورت است

حمید خرمدل، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این نشست رسانه ای با رسانه نمایندگان خبرگزاری ها، مدیران مسئول نشریات محلی و خبرنگاران پایگاه های خبری با بیان اینکه افراد بابصیرت و ولایتمدار هیچگاه در عرصه ها و صحنه های عقب نخواهند ماند و دچار انحراف اندیشه ای و اخلاقی نمی شوند، تصریح کرد: در عصر حاضر نیازمند یک جهاد کبری در مقابله با جنگ فرهنگی است و وظیفه منتظران حضرت قائم (عج) و ضرورتی برای تمامی اقشار جامعه اسلامی، دفاع از راه رسول الله و عمل به واجبات دینی و ترویج و گسترش فرهنگ دینی است.


جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه افزود: تمامی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید مطابق با رهنمودهای آیت الله امام خامنه ای و بدون جناح بندی و سیاست زدگی به مردم جامعه خدمت بکنند.


وی با اشاره به اینکه رسانه های اسلامی به عنوان عمار جامعه هستند، اظهار کرد: رسانه های اسلامی باید ضمن بصیرت افزایی و معرفی الگو سبک زندگی اسلامی به شیوه تخصصی و علمی برای آحاد جامعه تبیین کنند.


لزوم ترویج اخلاق اسلامی و فرهنگ های حسنه در جامعه توسط رسانه ها

خرمدل بیان کرد: عصر امروز، یک صحنه جهاد و نبرد حق علیه باطل و ایادی استکبار است و رسانه ها بر اساس رسالت باید دست به دفاع و تهاجم جانانه بزنند و تقوامداری و مجاهدت پیش نیاز پیروزی بر علیه دشمنان اسلام است و نیاز است که در فضای رسانه ای در حوزه ترویج اخلاق اسلامی و فرهنگ های حسنه برای جامعه تحلیل ها و پژوهش های با محتوای علمی و بینشی داشته باشیم و همه آحاد جامعه و به ویژه خبرنگاران و عکاسان در عرصه نشر ارزش ها و فرهنگ تمدن اسلامی می بایست تلاش جهادی بکنند.


هدف دشمن برهم زدن وحدت اسلامی در بین مسلمانان شیعه و اهل سنت است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه همه رسانه های اسلامی پاسدار ارزش های دینی و آرمانی هستند، گفت: فکر و اندیشه رسانه های اسلامی در راستای دفاع از اهداف نظام است و تفرقه سهم مهلک جامعه امروز است و تفرقه به عنوان یک غده سرطانی در کشورهای منطقه قابل مشاهد است و داعش و آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان قسم خورده، هدفشان برهم زدن وحدت اسلامی در بین مسلمانان شیعه و اهل سنت است.


پیشرفت اسلامی نیازمند پیوست فرهنگی است

وی تاکید کرد: رسانه ها باید با اتحاد و همدلی به دنبال نشر و مطالبه گری مطالبات مردمی بپردازند و این حرکت منسجم نیازمند یک قرارگاه فرماندهی واحد است و پیشرفت اسلامی نیازمند پیوست فرهنگی است و البته ما در تمامی عرصه ها تا رسیدن به آن فضای آرمانی مطلوب، فاصله ای زیادی داریم و نیازمند تلاش و همت رسانه ها در این زمینه است.


یادآور می شود، در ادامه این نشست حجت الاسلام محمد محمدی، امام جمعه کاکی، نمایندگان خبرگزاری ها، مدیران مسئول نشریات محلی و خبرنگاران پایگاه های خبری طرح و برنامه های تخصصی و راهبردی خود را اعلام کردند و در خاتمه طی حکمی سجاد خادمی به عنوان سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان دشتستان معرفی و منصوب شد.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی