خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری؛

بسیج رسانه، خط مقدم دفاع رسانه‌ای مقابل تهاجم جهان استکبار است

%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%8c-%d8%ae%d8%b7-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%ac%d9%85-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%da%a9%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa


گروه اندیشه: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در بوشهر با بیان اینکه وظیفه ما با توجه به شرایط کنونی دفاع مقدس رسانه‌ای در مقابل تهاجم گسترده ضد بشری رسانه‌ای جهان استکبار است، اضافه کرد: خط مقدم دفاع آن بسیج رسانه است.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر امروز، 28 دی‌ماه در نشست صمیمانه با نخبگان و پیشکسوتان عضو سازمان بسیج رسانه استان بوشهر که در محل مجتمع فرهنگی شهدای روحانیت برگزار شد، با بیان اینکه اصحاب رسانه رسالتی بزرگ در عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی دارند، اظهار کرد: عزیزان بسیج رسانه در خط مقدم دفاع رسانه‌ای در مقابل تهاجم جهان صهیونیسم و استکبار هستند و از طرفی دیگر مایه عزت در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای هستند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه به سخنان خود در اجلاسیه بین‌المللی بسیج رسانه در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: در اجلاسیه بین‌المللی بسیج رسانه عنوان کردم که جهان کنونی دچار یک تهاجم گسترده رسانه ای جهان از سوی استکبار است.


هتک حرمت به پیامبر اسلام اقدامی ضد بشری و ضد انسانی بود

وی با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام از سوی نشریه فرانسوی ابراز کرد: این حرکت یک اقدام ضد بشری و ضد انسانی بود که از سوی روزنامه فرانسوی در توهین به حضرت محمد(ص) صورت گرفت و از سویی برای حضور نظامی خود در خلیج فارس و ایجاد اسلام هراسی و اسلام ستیزی زمینه سازی کردند.
آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: جهان کنونی یکی از مختصات آن تهاجم گسترده رسانه جهان استکبار و صهیونیسم به کشورهای انقلابی و به ویژه ایران اسلامی است و با تمام ابزار رسانه ای به‌ویژه در حوزه الکترونیک در یک حجم بسیار بالا این کار را انجام می دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه ما با توجه به شرایط کنونی دفاع مقدس رسانه ای در مقابل تهاجم گسترده ضد بشری رسانه ای جهان استکبار است، اضافه کرد: خط مقدم دفاع آن بسیج رسانه است.

وی داشتن دو ویژگی بسیجی بودن و رسانه ای بودن را از مهمترین شاخصه های اعضای بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری امام خامنه ای فرمودند، بسیجی بودن یعنی مسلمان با ایمان و با تقوا و با اخلاق، انقلابی و حاضر در صحنه، ولایتمدار و شهادت طلب است و رسانه ای بودن یعنی زبان گویای نظام مقدس اسلامی و ولایت، و کوهی استوار برای دفاع رسانه ای در مقابل تهاجم رسانه ای جهان استکبار است.

امام جمعه با بیان اینکه در عصر حاضر رسانه نقشی مهم در جهان ایفا می کند خاطرنشان کرد: استکبار و صهیونیسم از این فضا استفاده ضد بشری می کند و رسانه های انقلابی جهان به ویژه رسانه های انقلابی و اسلامی در ایران اسلامی ضرورت دارد پروژه دفاع مقدس رسانه ای را در مقابل تهاجم گسترده رسانه ای جهان استکبار طراحی، و آن را اجرا کنند.


بسیج رسانه افسران دفاع مقدس در مقابل تهاجم گسترده ایادی استکبار است

آیت الله صفایی بوشهری افسران دفاع در مقابل این تهاجم گسترده ایادی استکبار را بسیج رسانه عنوان کرد، و گفت: ما در شرایطی از جهان به سر می بریم که جهان در استانه تحول عظیمی است و این تحول کاملا مشهود، و مقدمات و ابزار  آن در حال فراهم شدن است و 60 سال قبل همه این ابزارها در اختیار صهیونیسم بود اما با انقلاب اسلامی ایران این استکبار رسانه ای در هم شکسته شد و رسانه های انقلابی در جهان ظهور پیدا کردند و در حوزه فضای مجازی فعالیت های گسترده ای کردند و شبکه های سیاسی و انقلابی و نیز پایگاه های انقلابی ایجاد کردند و جهان استکبار و صهیونیسم سرمایه گزاری بسیاری برای انجام تهاجم رسانه انجام می دهد و هزینه ای که برای انجام فعالیت ها و تهاجم رسانه ای می شود به اندازه تسلیهات نظامی است.


فعالیت 9 ابر رسانه جهانی در اختیار استکبار و صهیونیسم بین الملل است

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر تعداد ابر رسانه های جهان را 9 عدد عنوان کرد و افزود: این 9 عدد همگی در میدان و اختیار جهان استکبار و صهیونیسم بین الملل است و همه اینها در وجه استکباری بودن مشترک هستند و مدیریت خبر جهان را برای چپاول ثروت کشورها و تسلط بر حوزه سیاست انجام می دهند. گاهی به شکل نظامی کمک می کنند و گاهی به شکل رسانه ای و از سویی کارخانه جنگ نرم و سخت هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: هر چه به سمت جلو پیش رویم تهاجم نرم اهمیت بیشتری پیدا می کند و جعیت بیشتری در کنار خود قرار می دهد و ابزار بیشتری در اختیار قرار می دهد و این تهاجم را گسترده می کند و استکبار این اندیشه را در ذهن دارد که افکار را مدیریت کند و سرزمین ها را به چپاول در آورند چراکه جنگ سخت هزینه بر است به همین دلیل به سمت تهاجم جنگ نرم روی آورده اند.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه رسانه، همانطور که جهان استکبار از این فرصت و فضای رسانه برای تهاجم استفاده می کند ما نیز باید از این فرصت استفاده کنیم و در مقابل تهاجم دشمن بتوانیم دفاع داشته باشیم و هم با نگاه تهاجم از این فرصت استفاده کنیم، بیان کرد: در حال حاضر پروژه دفاع مقدس رسانه ای را طراحی کردیم و باید از حالا به بعد وارد فاز جدیدی در عرصه رسانه شویم و آن هم تهاجم رسانه ای در سطح جهان استکبار است و جهان استکبار سراسر ضعف است و مکتب های لیبرال و کمونیسم و اندیشه های سرمایه داری در زمان کنونی از بین رفته است و باید شدیدا به این افکار و اندیشه های سست را به صورت علمی و دانش بنیان نقد کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در حوزه رفتارهای انسانی غرب به شدت دچار بن بست شده است، گفت: فرزند آزاری و کودک آزاری و گروگان گیری و نیز در عرصه اخلاق آنها خالی هستند و این ضعف آنها است و غرب در عرصه‌های مختلف اخلاقی، رفتاری، سیاسی، اقتصادی رو به زوال و ضعف است به ویژه اینکه در عرصه سیاست و اقتصاد نیز به بن‌بست رسیده‌اند لذا ضروری است دفاع مقدس رسانه‌ای و تهاجم رسانه‌ای علیه جهان استکبار و افشای ضعف و ماهیت پلید آنان داشته باشیم و رژیم اشغالگر قدس و ماهیتاً جنایتکار است و آمریکا و اتحادیه اروپا در حال حمایت از آن است و هرجا که که جهان استکبار و آمریکا حضور پیدا می کند ظلم به وجود می آید از این رو باید  به آنها تهاجم کرد و نگاه تهاجم رسانه ای ما به جهان استکبار ضعیف است و راهکار این کار این است که با دو بال دفاع مقدس رسانه ای ومقابل تهاجم رسانه‌ای استکبار و دیگری تهاجم رسانه ای علیه جهان استکبار و افشای ماهیت آنها است و این مقدور نیست مگر با طراحی جامع و باید یک نقشه ای جامع برای آن طراحی شود.

امام جمعه بوشهر در پایان بیان کرد: باید نقشه راه دفاع مقدس رسانه‌ای طراحی شود و سهم هر قرارگاه مشخص گردد و خط مقدم این جهان رسانه ای، بسیج رسانه است و خواستار توجه ویژه مسؤولان به رسانه های به رسانه های انقلابی هستم و باید از رسانه های انقلابی در همه عرصه حمایت شود؛ چقدر بد است که یک رسانه درون ایران از حرکت توهین آمیز علیه پیامبر(ص) حمایت کند، ما باید پاسدار حریم دین و دیانت باشیم و در مقابل این توهین رسانه‌ای بایستیم، چرا که این اقدام صهیونیستی است و هیچ رسانه‌ای در ایران نباید به خود اجازه دهد به ادیان الهی توهین کند و آنان اعتقاد دارند که رسانه و کشور فرانسه مهد آزادی است، آیا در جایی که صهیونیست مدیریت می کند، مهد آزادی وجود دارد؟ و این اندیشه جاهلیت رسانه ای است که توهین می کند و نشان از انحراف بالای آنها دارد و نیز نشاندهنده این است که جهان استکبار و صهیونیسم در آستانه سقوط و نابودی قرار دارد.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی