خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

خبرگزاری بین‌المللی قرآن " ایکنا" شعبه بوشهر

۞ حامد فکوری خبرنگار قرآنی ایکنا در پایگاه سایبری سربازان امام خامنه ای ۞

مشخصات بلاگ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

سر آغاز هر نامه نام خداست

که بی نام او نامه یکسر خطاست

برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان:
در دفاع مقدس و در همه‌ى جنگهائى که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضى از ائمه (علیهم‌السّلام) بوده است، کسانى که وارد میدان جهاد میشدند، براى تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فى‌سبیل‌الله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانى که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزى و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامى نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائى هیچ منافاتى ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست مى‌آید، چگونه قابل تحقق است؛ براى رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههاى مشروع و میسّر، برنامه‌ریزى کند.

نوزدهم رمضان ۹۲
حامد فکوری
خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۱:۴۱ - علیرضا
    سپاس
نویسندگان
پیوندها

برگزاری همایش «قرآن و انقلاب اسلامی» در بوشهر

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ب.ظ

برگزاری همایش «قرآن و انقلاب اسلامی» در بوشهر

%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%c2%ab%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c%c2%bb-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1


گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی مردمی حبل‌المتین مسجد شهید حاج مصطفی خمینی بوشهر از برگزاری همایش بزرگ «قرآن و انقلاب اسلامی» با حضور سیدجواد حسینی، قاری برجسته بین‌المللی کشور در این شهر خبر داد.




علی میرشکاری، مدیر موسسه قرآنی مردمی حبل‌المتین شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: همایش بزرگ «قرآن و انقلاب اسلامی» با حضور مجمع عاشقان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی افراد جامعه با همکاری هیئت امنا مسجد شهید حاج مصطفی خمینی(ره) و با مشارکت سپاه امام صادق (ع) و سپاه مالک اشتر در شامگاه 15 بهمن ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در این مسجد برگزار می شود.


عمل به قرآن موجب پیروزی حکومت‌های دینی شده است

مدیر موسسه قرآنی مردمی حبل‌المتین شهرستان بوشهر با بیان اینکه آیات قرآن کریم به عنوان کلید گشایش دهنده بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع اسلامی است، بیان کرد: قرآن موجب شکوفایی اسلامی و بهار آزادی در زندگی مردم جامعه به سمت رب مهربان خواهد شد و وظیفه همه فعالان و خادمین قرآنی این است که به صورت تخصصی، قرآن کریم را از مهجوریت بیرون بیاوریم و این فرهنگ عظیم قرآنی را به عنوان بزرگترین رسانه جهان اسلام به سراسر کشورها ترویج و گسترش بدهیم و همه شاهد این هستیم که عمل به قرآن کریم و پیروی از سیره پیامبران و اهل بیت پیامبر اسلام(ص) و رهبران مجاهد و انقلابی موجب پیروزی و به بار نشستن بسیاری از حکومت‌های دینی همانند انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این همایش سیدجواد حسینی، قاری برجسته بین‌المللی کشور از مشهد مقدس حضور خواهد داشت، گفت: سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر، تجلیل از فعالین قرآنی و اجرای گروه تواشیح بین‌المللی الغدیر از دیگر برنامه های این همایش «قرآن و انقلاب اسلامی» در ایام الله دهه فجر این شهر است.

  • حامد فکوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی